آفتاب

هاکبی برای دریافت کمک مالی به سرزمین های اشغالی می رود

هاکبی برای دریافت کمک مالی به سرزمین های اشغالی می رود

یک نامزد جمهوریخواه این هفته به سرزمین های اشغالی سفر می کند تا علاوه بر دریافت کمک مالی برای ستاد انتخاباتی خود، با شماری از صهیونیست ها درباره توافق هسته ای گفتگو کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «مایک هاکبی» درباره سفر خود به سرزمین های اشغالی مدعی شده است دولت ایران قابل اعتماد نیست و توافق جامع مشترک هسته ای در نهایت به تسلیح یک دولت تروریستی می انجامد.

ستاد انتخاباتی مایک هاکبی اعلام کرد این سفر قرار است روز سه شنبه هفته جاری انجام بگیرد با این حال به دلیل نگرانی های امنیتی، جزئیات دیدارهای هاکبی زمانی اعلام خواهد شد که وی به آمریکا بازگشته باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا در زمان سفر این نامزد جمهوریخواه به سرزمین های اشغالی وی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که توافق هسته ای با ایران را اشتباهی تاریخی توصیف می کند، دیدار خواهد کرد یا نه؟ فرماندار سابق آرکانزاس مانند دیگر نامزدهای حزب جمهوریخواه با توافق هسته ای ایران و گروه ۱+۵ مخالف است.

گفتنی است ایران و گروه ۱+۵ متشکل از آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، چین و آلمان در روز ۲۳ تیرماه به توافقی تاریخی برای حل و فصل نهایی موضوع هسته ای ایران دست یافتند که رژیم صهیونیستی و جمهوریخواهان آمریکا با آن مخالف هستند.

 

 

کد N923417

وبگردی