آفتاب
قربانی به ایسنا خبر داد:

بررسی عملکرد هلال احمر در کمیسیون بهداشت

بررسی عملکرد هلال احمر در کمیسیون بهداشت

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در جلسه روز یک‌شنبه این کمیسیون عملکرد جمعیت هلال احمر با حضور رییس این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ با بیان این که در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان، ضیایی، رییس سازمان هلال احمر حضور داشت گفت که رییس این سازمان گزارشی در مورد عملکرد هلال احمر به خصوص عملکرد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این سازمان در خارج از کشور ارائه کرد.

او افزود: در جلسه گزارشی در مورد میزان آمادگی هلال احمر در مورد مواجه با بحران‌ها هم‌چون زلزله، طوفان و سیل و بحث آموزش مردم ارائه شد. هم‌چنین ضایی درباره میزان آمادگی هلال احمر در خصوص مقابله با زلزله با عنایت به زلزله اخیر ورامین گزارشی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان هم‌چنین با اشاره به حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت در این کمیسیون گفت که گزارشی در مورد آمایش آموزشی علوم پزشکی مربوط به نحوه آموزش نیروها در دانشگاه‌های علوم پزشکی و تربیت نیروهای متخصص و قطب‌بندی آن‌ها ارائه شد.

قربانی خاطرنشان کرد: از آنجا که حدود 45 تا 50 درصد نیروها و دانشجویان پزشکی در تهران متمرکز هستند بر لزوم پراکندگی این نیروها و توزیع نیروهای متخصص در سطح کشور تاکید شد.

انتهای پیام

کد N923315

وبگردی