آفتاب

جلسه مشترک کمیسیون شوراها با سردار اشتری برگزار شد

جلسه مشترک کمیسیون شوراها با سردار اشتری برگزار شد

کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور جلسه مشترکی با فرماندهی و معاونین نیروی انتظامی با محوریت رسیدگی به مشکلات ناجا برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، امیر خجسته ضمن اعلام این خبر گفت: گستردگی وظایف و ماموریت های ناجا در سطح کشور این امر مهم را می طلبد که حمایت از این نیرو به صورت ویژه و در تمام ابعاد حمایت شود.

وی با اشاره به صلاحیت کمیسیون شوراها در رسیدگی به امور داخلی کشور افزود:‌ اعضای کمیسیون این آمادگی را دارند تا در جهت تحقق منویات رهبری در حوزه های انتظامی و امنیت ملی تمام توان خود را به کار بسته و در حوزه قانونگذاری و تامین بودجه برای این نیرو نهایت همکاری را داشته باشد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به صحبت های سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در این جلسه گفت :‌ مقام معظم رهبری انتظار دارند تا نسبت به معیشت کارکنان و صیانت از آنان و ایجاد فضای انقلابی در بین آن‌ها اقدام عملی شود و در این راه ضمن توجه جدی به اجرای دقیق ماموریت‌ها ، همکاری دستگاه های مختلف با این نیرو گسترش یابد.

خجسته یادآور شد: فرمانده نیروی انتظامی همچنین با اشاره به تنوع ماموریت های ناجا به لزوم همکاری هر چه بیشتر دولت و مجلس با این نیرو تاکید و ابراز امیدواری کرد تا تعامل میان این نیرو و مجلس بیش از پیش گسترش یابد.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه این جلسه معاونت اطلاعات و عملیات ، آگاهی ، اجتماعی و پلیس پیشگیری گزارشی از عملکرد خود در شش ماه گذشته ارائه کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس همچنین با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت :‌ آزادگان سرافراز ایران اسلامی با تاسی به الگوهای ایثار و مقاومت حسینی نمایشی خیره کننده ای از عزت نفس رزمندگان ولایت را به تمام دنیا نشان دادند تا همگان بدانند تا ایرانی ولایت مدار است و هیچ گاه در برابر ظلم و ستم سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات موجود آزادگان پس از بازگشت به کشور تصریح کرد: به لطف خدا با پیگیری های انجام شده بسیاری از مشکلات رفع و اکنون لازم است از فرزندان این عزیزان حمایت شده و فرهنگ مقاومت آنان بیش از پیش در فرهنگ عمومی جامعه گسترده شود.

انتهای پیام

کد N923231

وبگردی