آفتاب
جهت شرکت در بزرگداشت شاهچراغ؛

لاریجانی به شیراز سفر می‌کند

لاریجانی به شیراز سفر می‌کند

نماینده مردم شیراز از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به شیراز جهت شرکت در مراسم بزرگداشت حضرت احمد بن موسی در دهه کرامت خبر داد.

نماینده مردم شیراز از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به شیراز جهت شرکت در مراسم بزرگداشت حضرت احمد بن موسی در دهه کرامت خبر داد.

احمدرضا دستغیب در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) درباره جزئیات سفر رئیس مجلس به شیراز گفت:‌ دکتر لاریجانی روز پنج شنبه هفته جاری ( 29 مرداد ماه) سفر یک روزه ای را به شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) در کشور جهت شرکت در مراسم دهه کرامت و به مناسب بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اولین برنامه رئیس مجلس شرکت در جلسه شورای اداری استان و حضور در جمع مدیران استان فارس است گفت: یکی دیگر از برنامه های رئیس قوه مقننه شرکت در اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری سومین حرم اهل بیت (ع) خواهد بود.

به گفته دستغیب، 4 هزار اثر به این جشنواره ارسال شده که مراحل داوری آن انجام شده است که بیشترین آثار از استان های تهران، اصفهان، یزد و خراسان رضوی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. قرار است در اختتامیه این جشنواره از نفرات برتر در بخش‌های مختلف با حضور دکتر لاریجانی تقدیر شود.

نماینده مردم شیراز با بیان اینکه حسن ختام برنامه های سفر یک روزه رئیس مجلس به شیراز شرکت و سخنرانی در گردهمایی بزرگ زائران پیاده به سمت حرم مطهر شاهچرا غ است گفت:‌زائران پیاده از شهرستان های مختلف استان فارس به سمت حرم مطهر شاهچراغ پیاده روی می‌کنند که قرار است رئیس مجلس در گردهمایی از زائران در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حضرت احمدبن موسی حضور پیدا کرده و به ایراد سخن بپردازد.

دستغیب در پایان با گرامی داشت دهه کرامت یادآور شد که این دهه با میلاد حضرت معصومه (س) شروع می‌شود که اواسط آن مصادف با بزرگداشت حضرت احمد بن موسی است و انتهای آن به میلاد با سعادت امام رضا (ع) ختم می‌شود.

انتهای پیام

کد N923080

وبگردی