آفتاب
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی ؛

علت افزایش قیمت مواد لبنی و تاخیر در پرداخت وجه کشاورزان گندم کار

علت افزایش قیمت مواد لبنی و تاخیر در پرداخت وجه کشاورزان گندم کار

توضیح در مورد علت افزایش قیمت مواد لبنی و تاخیر در پرداخت وجه خرید تضمینی گندم به کشاورزان و همچنین هشدار نسبت به بازگشت مجدد شرکت پژو به دلیل وارد کردن ضررهای هنگفت این شرکت در زمان تحریم‌ها از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) محمد دهقان، عضو هیأت رئیسه مجلس تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را در پایان جلسه علنی امروز قرائت کرد که به شرح زیر است:

طبیب زاده نماینده تهران به وزرای کشور، صنعت، علوم و امور خارجه به ترتیب: توضیح در مورد علت عدم رسیدگی به وضعیت زنان کارتن خواب معتاد در شهر تهران، هشدار به بازگشت مجدد شرکت پژو با توجه به وارد کردن ضررهای هنگفت این شرکت در زمان تحریم‌ها،‌ توضیح علت واردات اسب مسابقه‌ای در زمان محدودیت‌های ارزی،‌ توضیح در مورد علت سفر مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم به هتل جهانگردی دیزین با عنوان بررسی وضعیت جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و توضیح در مورد اقدامات انجام شده راجع به بی‌احترامی به دختران ایرانی در فرودگاه استانبول.

قادری نماینده شیراز به وزیر کار: لزوم حل مشکلات مالی شرکت هواپیمایی آسمان.

حیدری طیب نماینده کرمانشاه به وزیر راه و شهرسازی:‌ توضیح در مورد علت تاخیر شش ساعته در پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در تاریخ 24 مرداد سال جاری تهران کرمانشاه.

عبدالله زاده نماینده فردوس به وزیر آموزش و پرورش: توضیح در مورد علت عدم تناسب ردیف‌های استخدامی اعلام شده برای آزمون وزارت آموزش و پرورش با نیازهای واقعی آموزشگاه‌ها.

بهمنی نماینده سراب به وزیر کار: لزوم رسیدگی به وضعیت اشتغال و اوضاع نابسامان جوانان در مناطق محروم.

اکبریان و کولیوند نمایندگان کرج به رئیس جمهور: لزوم تخصیص اعتبارات به سیل زدگان استان البرز از محل اعتبارات سازمان مدیریت بحران.

حقیقت پور نماینده اردبیل به وزیر بهداشت و درمان: توضیح در مورد علت عدم اجرای قانون راجع به تعرفه پرستاری.

آریایی نژاد نماینده ملایر به وزیر کشور: جلوگیری از حضور افراد غیر مسؤول در دستجات سیاسی در جلسات رسمی فرمانداری شهرستان ملایر .

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر اقتصاد: ‌لزوم برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای متناسب سازی نرخ‌های مالیاتی و درآمد صنف‌های ابزارفروشان و برق‌کاران وسایل نقلیه، به وزیر کار: لزوم توجه بیشتر برای حل مشکلات مرتبط با میزان مستمری بازنشستگان صنعت پیراهن دوزی.

عارفی و امیرآبادی، نمایندگان جیرفت و قم به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت افزایش قیمت مواد لبنی.

محبی نماینده سنقر به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت: توضیح در مورد علت تاخیر در پرداخت وجه خرید تضمینی گندم به کشاورزان حوزه انتخابیه.

مشهدی عباسی نماینده دماوند به رئیس جمهور: دلیل عدم پوشش خبری سیل اخیر در شهرستان دماوند.

چهاردولی نماینده ملایر به رئیس جمهور: علت عدم پرداخت پول گندم تحویلی کشاورزان بعد از گذشت 45 روز.

عثمانی نماینده بوکان به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت وجه کشاورزان بوکان بابت گندم تحویلی به آن‌ها.

قائدرحمت نماینده درود و ازنا به وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد: تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان گندم‌کار استان لرستان.

حسینی نماینده قزوین به وزیر آموزش و پرورش: علت حل نشدن مشکل مربیان پیش دبستانی .

رسایی نماینده تهران به رئیس جمهور: در مراسم تنفیذ خود به خدا از بستن دهان منتقدان پناه بردید، اما چرا در حال حاضر هفته نامه 9 دی توقیف شده، طلبه اصفهانی بازداشت شده و رسانه‌ها روانه دادگاه می‌شوند؟

انتهای پیام

کد N922879

وبگردی