آفتاب

تجمع 4 گروه مختلف مقابل مجلس/ از دانشجویان "دلواپس" تا بازنشستگان

تجمع 4 گروه مختلف مقابل مجلس/ از دانشجویان "دلواپس" تا بازنشستگان

جمعی از دانشجویان بسیجی منتقد توافق هسته ای صبح امروز جلوی درب ورودی خانه ملت تجمع کردند.

به گزارش خبرآنلاين، اين تجمع كه در اعتراض‌ به عملکرد نمایندگان مجلس در خصوص بررسی برجام برگزارشد، با سخنراني زهره طبيب زاده نوري، نماينده مورد حمايت جبهه پايداري در تهران همراه شد.

در این تجمع دانشجویان پلاکاردهایی در دست داشتند كه روي آن ها نوشته بود "مجلس در رأس امور است"، "همه چیز در رأس امور تعیین تکلیف شود" و "مردم با غیرتیم، دلواپس عزتیم" و "290 نماينده همچون شهيد مدرس مي خواهيم". آنها خواستار بررسی سريع تر متن توافق هسته اي موسوم به برجام در مجلس بودند.

اين دانشجويان كه در سراسر راهپيمايي مقابل مجلس شعار "مرگ بر آمريكا" سر مي دادند، در پايان پرچم اين كشور را به آتش كشيدند.

همچنين جمعی از بازنشستگان فولاد کشور ، کارکنان برق منطقه‌ای وزارت نیرو و مربیان پیش دبستانی و حق‌التدریسی در اعتراض به مسائل صنفی و عدم توجه به مطالبات خود از جمله پرداخت حقوق و دستمزد و خروج از بلاتكليفي وضعيت استخدامي و تبديل وضعيت قراداد استخدام خود از قراردادي به پيماني يا رسمي امروز در مقابل مجلس دست به تجمع زده و خواستار رسيدگي به مطالباتشان از سوي نمايندگان شدند كه  محمدرضا پور ابراهيمي، نماينده مردم كرمان و محمدعلي اسفناني، نماينده مردم فريدون شهر در جمع آن ها حاضر شده و به ان ها قول داده كه پيگير مشكلات شان باشند.

27220

کد N922609

وبگردی