آفتاب

وزیر دفاع عراق: پیروزی بر تروریست‌ها نزدیک است

وزیر دفاع عراق: پیروزی بر تروریست‌ها نزدیک است

وزیر دفاع عراق از نزدیک شدن به زمان پیروزی بر تروریست‌ها در استان الانبار و منطقه بیجی در شرق تکریت در استان صلاح‌الدین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه سومریه نیوز، خالد العبیدی، وزیر دفاع عراق در جریان بازدید از پایگاه هوایی بلد گفت: به زمان پیروزی بر تروریست‌ها در استان الانبار و منطقه بیجی در شرق تکریت نزدیک می‌شویم.

وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای به نقل از العبیدی اعلام کرد که ارتش اعتماد مردم را بازگردانده و با اصلاحاتی در مراکز و موسسات نظامی، مفسدان را هدف قرار داده است.

العبیدی همچنین با اشاره به همکاری و هماهنگی اهالی الضلوعیه و نیروهای بسیج مردمی در مقابله با تروریست‌های طایفه‌گرا گفت: همکاری مردم عراق، توطئه‌های تروریست‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی افزود که مقاومت شجاعانه اهالی الضلوعیه در برابر تروریست‌های داعش، تجلی‌بخش اراده و امید به زندگی آنان در دفاع از سرزمین و کرامت‌شان است.

در همین حال، پیش از این، نصیر نوری محمد، سخنگوی وزارت دفاع عراق در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت که توافق بر سر تحویل این سلاح‌ها در نشست کمیته مشترک میان این دو کشور صورت گرفت و خالد العبیدی در هنگام سفرش به مسکو در پایان ماه ژوئیه آن را امضا کرد.

انتهای پیام

کد N922089

وبگردی