آفتاب
نماینده قم:

استفاده از پساب تصفیه‌خانه قم در بخش کشاورزی و صنعت ضروری است

استفاده از پساب تصفیه‌خانه قم در بخش کشاورزی و صنعت ضروری است

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، گفت: پساب حاصل از تصفیه‌خانه قم می‌تواند در این وضع کم آبی در کشاورزی و صنعت و همچنین فضای سبز شهری مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت‌الاسلام و المسلمین آشتیانی در حاشیه بازدید نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی از تصفیه خانه در حال ساخت فاضلاب قم، افزود: این پروژه از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده است.

وی یکی از وظایف نمایندگان مجلس را نظارت بر اجرای پروژه‌های استان دانست و گفت: با توجه به اینکه پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب قم یکی از پروژه‌های با اهمیت است از این پروژه بازدید و مشکلات و موانع این پروژه را مورد بررسی قرار دادیم.

احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس نیز در ادامه این بازدید احداث یکی از پیشرفته‌ترین و فنی‌ترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور را در قم کار بسیار بزرگی دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش دست‌اندرکاران و رفع موانع، این پروژه عظیم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین مشکلات و موانع اجرای این پروژه را مورد توجه قرار داد و برای پیگیری رفع مشکلات موجود قول مساعد داد.

امیرآبادی با اشاره به مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برخی از مناطق قم به علت رهاسازی فاضلاب‌های خانگی در معابر و انهار خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های فاضلاب بهره‌مند از تسهیلات بانک توسعه اسلامی به وضعیت خوبی در خصوص بحث فاضلاب و رفع مشکلات در این زمینه در شهر خواهیم رسید.

انتهای پیام

کد N921941

وبگردی