آفتاب

ویژه‌برنامه‌های میلاد امام رضا(ع) در موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی

ویژه‌برنامه‌های میلاد امام رضا(ع) در موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی

از سوی دبیرخانه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، برنامه‌های دانشگاه امام رضا(ع) و موسسه آفرینش‌های هنری در دهه کرامت رضوی تشریح شد.

از سوی دبیرخانه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، برنامه‌های دانشگاه امام رضا(ع) و موسسه آفرینش‌های هنری در دهه کرامت رضوی تشریح شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی به تشریح برنامه‌های مختلف موسسه آفرینش‌های هنری پرداخت و گفت: از سوی ستاد دائمی جشن‌های میلاد رضوی برنامه ‹‹شب شعر ملکوت هشتم›› به عنوان برنامه‌های محوری موسسه آفرینش‌های هنری مشخص شده است که این برنامه در داخل کشور به زبان‌ها و گویش‌های محلی و همانند زیرسایه خورشید در کشورهای دیگر نیز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی، برگزاری «شب شعر ملکوت هشتم» را یکی از برنامه‌های موفق جشن‌های دهه کرامت رضوی عنوان کرد و افزود: برای هر چه بهتر برگزار کردن این برنامه در دهه کرامت سال جاری باید به ارزیابی‌ها و نظارت‌های سال‌های قبل توجه و امسال متناسب با شعار محتوایی دهه کرامت رضوی (همدلی و همزبانی در سبک زندگی اهل بیت‹‹ع») اجرا شود.

وی چاپ پوستر ویژه میلاد امام رضا(ع) با مدیریت ستاد دائمی جشن‌های میلاد رضوی و برگزاری جشن «داستان» با تعامل دبیرخانه شورای عالی فرهنگی، موسسه به‌نشر و مدیریت فرهنگی را از دیگر برنامه‌های موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در دهه کرامت رضوی عنوان کرد.

حسینی در ادامه به تشریح برنامه‌های دهه کرامت رضوی در دانشگاه امام رضا(ع) پرداخت و گفت: جشنواره دانشجویی «فروغ امامت» از سوی دانشگاه امام رضا(ع) در 6 حوزه مقاله، شعر، داستان، وبلاگ، طراحی، نقاشی و عکاسی با موضوع امام رضا(ع) در بین دانشگا‌ه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، جشنواره «فروغ امامت» را یکی از برنامه‌های موفق دانشگاه امام رضا(ع) عنوان کرد و افزود: باید ارائه کارهای علمی، هنری و اجتماعی در این جشنواره با محوریت شناخت سبک زندگی و سیره امام رضا(ع) باشد.

وی ادامه داد: هم چنین از سوی ستاد دائمی جشن‌های میلاد رضوی مشخص شده است که در سال جاری این جشنواره از سوی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها اجرا شود، چرا که وارد شدن نهاد نمایندگی ولی فقیه در برگزاری این جشنواره زمینه حضور دانشجویان افتخاری را نیز فراهم می‌آورد.

انتهای پیام

کد N921144

وبگردی