آفتاب

افزایش تدابیر امنیتی برای حفاظت از سفیر آمریکا در تل آویو

افزایش تدابیر امنیتی برای حفاظت از سفیر آمریکا در تل آویو

پلیس رژیم صهیونیستی به دنبال افزایش تهدیدهای امنیتی علیه سفیر آمریکا در تل آویو تدابیر امنیتی برای حفاظت از جان وی را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، «دان شاپیرو» سفیر آمریکا در تل آویو در هفته های اخیر تهدیدهایی امنیتی به دلیل توافق هسته ای این کشور با ایران دریافت کرده است و به همین دلیل پلیس رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی را برای وی، سفارت آمریکا و محل اقامت این دیپلمات آمریکایی افزایش داده است.

بر این اساس در این مدت ده ها نامه تهدید آمیز برای سفارت آمریکا در تل آویو ارسال شده که تعدادی از آنها حاوی مقالات هسته ای رسانه های صهیونیستی بوده و برخی دیگر از آنها نیز پیام های تهدید آمیز بی نام بوده اند.

دان شاپیرو همچنین تهدیدهای مختلفی را بر روی صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک دریافت کرده است. این در حالی است که بسیاری از تهدیدها علیه شاپیرو با استفاده از واژه «کاپو Kapo» انجام گرفته است. این واژه در جریان جنگ جهانی دوم برای یهودیانی استفاده می شد که با نازی ها همکاری داشتند.

در بسیاری از یادداشت های تهدید آمیز بر روی صفحه فیس بوک دان شاپیرو آمده است که آمریکا در جریان توافق هسته ای با ایران، اسرائیل را تنها گذاشته است.

ایران و گروه ۱+۵ متشکل از آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، چین و آلمان در روز ۲۳ تیرماه در وین اتریش به توافقی جامع برای حل موضوع هسته ای ایران دست یافتند. رژیم صهیونیستی و جمهوریخواهان مخالف این توافق بوده و آن را توافقی بد توصیف می کنند.

 

کد N920850

وبگردی