آفتاب

دستگیری 34 تن در ترکیه به اتهام ارتباط با داعش و پ.ک.ک

دستگیری 34 تن در ترکیه به اتهام ارتباط با داعش و پ.ک.ک

نیروهای امنیتی ترکیه با انجام عملیات در چندین شهر این کشور امروز(جمعه) دست کم 34 تن را به اتهام ارتباط با گروه‌های تروریستی داعش و پ.ک.ک بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، نیروهای امنیتی این کشور 34 تن را به اتهام ارتباط داشتن با گروه تروریستی داعش وحزب کارگران کردستان ترکیه(پ.ک.ک) در تعدادی از شهرهای این کشور بازداشت کردند.

منابع امنیتی اعلام کردند که نیروهای وابسته به یگان مبارزه با تروریسم در استانبول در جریان یک عملیات امنیتی در 5 منطقه در این شهر تعدادی از افراد را از جمله سه تن به اتهام مشارکت در درگیریهای در عراق و سوریه بازداشت کردند.

این منابع تاکید کردند که در جریان این عملیات امنیتی تعدادی مهمات نظامی و سلاح به همراه اسناد مرتبط به گروه تروریستی داعش کشف و مصادره شد.

در شهر ازمیر واقع در غرب ترکیه نیز عملیات امنیتی همزمان در سه منطقه علیه نیروهای وابسته به پ.ک.ک صورت گرفت که در جریان آن دست کم 13 تن بازداشت شدند. عملیات مشابهی نیز در آنکارا، استانبول، ازنه و وان ترکیه انجام شد که در جریان آن نیز چندین تن وابسته به این گروه تروریستی بازداشت شدند.

انتهای پیام

کد N920502

وبگردی