آفتاب

صحت و سقم استقبال سرد از آزمون استخدامی آموزش و پرورش از زبان علی اصغر فانی

صحت و سقم استقبال سرد از آزمون استخدامی آموزش و پرورش از زبان علی اصغر فانی

ایسنا نوشت:

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات بیمه فرهنگیان از اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان به روش صندوقی با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده خبر داد.

 علی اصغر فانی در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی سهند، افزود: دولت در آخرین جلسه سال 93 طرح رتبه بندی معلمان را به تصویب رسانده است و از مهرماه امسال این طرح اجرایی می شود که برای همین طرح امسال 1350 میلیارد تومان و در سال 95، سه هزار و 500 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که این ارقام مازاد بر آن سقف بودجه جاری و عمرانی وزارت آموزش و پرورش است.

فانی در خصوص اینکه گفته می شود از آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش استقبال کمی شده بود، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، استقبال خوبی از این آزمون به عمل آمده بود و سیاست وزارت آموزش و پرورش استخدام از بوم برای بوم است تا در آینده شاهد فشار درخواست های نقل و انتقالات نباشیم.

وی ادامه داد: مجوز استخدام 5000 نفر را دریافت کرده ایم که بر این اساس فارغ التحصیلان که مدرک لیسانس و بالای لیسانس دارند بعد از قبولی در آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش و گزینش و مصاحبه، باید یک سال در دانشگاه فرهنگیان درس معلمی یاد بگیرند و از مهرماه سال 95 فعالیتشان در آموزش و پرورش را آغاز کنند.

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با مشکلات بیمه فرهنگیان، عنوان کرد: خدمات ارایه شده به کارکنان وزارت در برخی شهرستان ها مناسب نبود و از این رو امیدواریم با اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان به روش صندوقی شاهد ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده به آنان باشیم.

۴۲۴۲

کد N920271

وبگردی