آفتاب
بیراوند در گفتگو با مهر؛

قوه قضائیه در برخورد با فساد از سفیدی یقه ها نترسد

قوه قضائیه در برخورد با فساد از سفیدی یقه ها نترسد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستگیری مهدی هاشمی آغازی برای اقدام مقتدرانه قوه قضائیه با فساد است، گفت: دستگاه قضا از سفیدی یقیه برخی نترسد.

بهمن بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر گفت: برخی افراد جرمی را مرتکب می شوند که باید مجازات آنها بیش از جرمی باشد که مرتکب شده اند چون این افراد راه را باز کرده و سنت غلط در جامعه ایجاد می کنند.

وی افزود: برخی در معرض دید جامعه و تاثیر گذار هستند که اگر این افراد جرمی مرتکب شوند به دلیل تعدی که صورت می گیرد باید به طور شدیدتر با آنها برخورد شود.

نماینده مردم بروجرد ادامه داد: باید با کسانی که به بیت المال جفا می کنند طوری برخورد کرد که اموال عمومی را ارث پدری خود حساب نکنند.

این نماینده مجلس گفت: عده ای با اختیارات، اموال و اطلاعات مردم همچون ارث و ملک شخصی و پدری خود عمل می کنند، اما دستگاه قضا در برخورد با پرونده مهدی هاشمی نشان داد که مقتدرانه عمل کرده و با هیچ کس تعارف ندارد.

بیرانوند با اشاره به پرونده اختلاس ۳ هزار میلیاردی گفت: این پرونده شخصیت های پشت پرده و یقه سفیدانی دارد که گاهی در رسانه ها با کنایه اسم آنها برده می شود، اما هنوز مصون از پیگیری هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما منتظر ورود دستگاه قضا به پرونده ۳ هزار میلیاردی هستیم تا کسانی که کمک کرده اند خاوری به عنوان جعبه سیاه این پرونده از دسترس خارج شود به دست قانون سپرده شوند.

این نماینده مجلس ادامه داد: قوه قضائیه از سفیدی یقه برخی نترسد و به دنبال اجرای عدالت باشد چرا که عدالت شیرین است و مردم منتظر محقق شدن آن هستند.

کد N919571

وبگردی