آفتاب
محمود الزهار:

ماموریت ارتش واقعی مقاومت آزادسازی فلسطین است

ماموریت ارتش واقعی مقاومت آزادسازی فلسطین است

یکی از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت مقاومت فلسطین ارتشی واقعی در اختیار دارد که مأموریت آن آزادسازی کامل فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رأی الیوم، محمود الزهار افزود: مقاومت فلسطین به ویژه گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس دارای ارتشی سازمان یافته برای ورود به نبرد آزادسازی است.

این رهبر برجسته جنبش حماس ادامه داد: امروز مقاومت، ارتش واقعی با جدیدترین ابزارهای آموزشی و نبرد در اختیار دارد که ماموریت اصلی اش آزادسازی کل فلسطین از دست اشغالگران است و به اذن خداوند این ارتش وارد قدس خواهد شد.

وی تاکید کرد: آنچه می گویم تنها شعارهای تو خالی نیست، بلکه اظهاراتی واقعی است که در عمل ثابت شده است. از ارتش رژیم صهیونیستی در مورد ارتش گردان های قسام در جنگ اخیر سوال کنید، اینکه چگونه عناصر صهیونیستی را مستأصل کرده و بر مجهز ترین ارتش منطقه پیروز شدند و نظامیان آن را به هلاکت رسانده و شماری را به اسارت گرفتند.

محمود الزهار تصریح کرد: پیروزی مقاومت بر ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر گامی مهم در آزادسازی فلسطین بود.

گفتنی است رژیم صهیونیستی جولای ۲۰۱۴ به غزه حمله کرد. طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در این جنگ ۲۳۲۲ فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران نفر دیگر مجروح شدند. طبق آمارهای رسمی رژیم صهیونیستی نیز، ۶۸ نظامی صهیونیست در این جنگ به هلاکت رسیده و ۲۵۲۲ نفر دیگر زخمی شدند.

کد N918167

وبگردی