آفتاب
عضومجمع روحانیون مبارز:

مجمع روحانیون مبارز در انتخابات اسفندماه حضور فعال خواهد داشت

مجمع روحانیون مبارز در انتخابات اسفندماه حضور فعال خواهد داشت

یک عضو مجمع روحانیون مبارز از برنامه‌ریزی‌های این حزب برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید روح‌الله موسوی درچه‌ای در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام اینکه مجمع روحانیون مبارز برای حضور در هر دو انتخابات اسفندماه سال جاری مشغول برنامه‌ریزی است، عنوان کرد: مجمع جلساتش را به طور مرتب هردو هفته یکبار به ریاست رییس دولت اصلاحات و با حضور تمامی اعضا برگزار می‌کند که جلسات پرباری هم هست و در آنها درباره مسائل مختلف روز گفت‌وگوهایی میان اعضا انجام می‌شود.

وی با تأکید براینکه مجمع روحانیون قطعا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت خواهد کرد، افزود: فکر می‌کنم نیروهای اصلاح‌طلب در انتخابات اسفندماه پیروز شوند، چرا که به نظر می‌رسد رغبت مردم به تفکر اصلاحات در چند سال اخیر بیش از گذشته شده است. جریان اصلاحات در طول سالیان نشان داده است که گفتار و رفتاری یکسان دارد و سخنانی که می‌گوید را در عمل نیز اجرایی می‌کند، به همین دلیل با چنین روحیه‌ای که مردم از نیروهای اصلاح‌طلب سراغ دارند، آنها پیروز میدان انتخابات خواهند بود.

این عضو مجمع روحانیون مبارز در پایان نیز در پاسخ به این پرسش که «مجمع برای برقراری و حفظ رابطه‌ی خود با مردم اقدام به انتشار نشریه‌ای در آینده خواهد کرد یا نه؟» گفت: هنوز در این زمینه هیچ بحثی در جلسات مجمع انجام نشده است و در حال حاضر نیز تنها مرجع رسمی ارتباط این حزب با مردم، پایگاه اینترنتی آن است.

انتهای پیام

کد N917609

وبگردی