آفتاب
فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا:

در نظر داشتن منافع ملی در نقد برجام مانع دو قطبی شدن جامعه می‌شود

در نظر داشتن منافع ملی در نقد برجام مانع دو قطبی شدن جامعه می‌شود

یک نماینده اصولگرای مجلس معتقد است اگر انتقادات و حمایت‌ها بر اساس منافع و مطامع و هیجان‌های سیاسی و جناحی باشد قطعا جامعه به سمت دو قطبی شدن می‌رود.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ضمن تاکید بر پرهیز از ایجاد فضای دو قطبی در جامعه اظهار کرد: اگر واقعا این نگاه از طرف همگان در خصوص قطبی نشدن در کشور وجود داشته باشد این اتفاق نمی‌افتد البته همه باید مصالح کلی نظام جمهوری اسلامی ایران را در نظر بگیریم و هدف‌های اساسی کشور و برنامه‌های انقلاب مدنظر باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد انتقادات و حمایت‌ها از برنامه هسته‌ای بر اساس منافع و هیجان‌های جناحی و سیاسی باشد قطعا جامعه به سمت دو قطبی شدن پیش می‌رود و عده‌ای متهم به جنگ طلبی و عده‌ای دیگر متهم به وادادگی می‌شوند و در این میان تنها مردم و آینده ایران است که ضرر می‌کند.

وی با بیان اینکه اصل موضوع باید حمایت از برجام در راستای منافع ملی باشد، گفت:‌ یک بخش به معنای عام تلقی می‌شود و بخش دیگر معنای خاص آن است که مورد توجه قرار می‌گیرد؛ یعنی هرگونه بررسی، مداقه و اظهارنظرهای منطقی حول محور مصالح ملی در برجام می‌تواند به آینده کشور کمک کند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس ادامه داد: کسانی که به فکر منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران نیستند باید دو نگاه را با هم در نظر داشته باشند؛ یکی بحث تعامل است و دیگری بحث فردای این کشور می‌باشد و طبیعتا مورد دوم مهم‌تر است.

فیاضی با بیان اینکه باید بدانیم توافق هسته‌ای چگونه برای ما حاصل شده است و چه کسانی با چه برنامه‌های توانسته‌اند آن را به پیش ببرند گفت:‌ آنچه مهم است اینکه آن‌ها از ایران امروز هراس دارند و می‌ترسند البته معنی منفی هراس مدنظر نیست بلکه بدان معنا است که اگر کشوری قوی باشد همه از آن حساب می برند.

انتهای پیام

کد N917494

وبگردی