آفتاب

یوسفیان ملا: از هیچ حقوقدانی نشنیدم که برجام نیاز به تصویب مجلس ندارد

یوسفیان ملا: از هیچ حقوقدانی نشنیدم که برجام نیاز به تصویب مجلس ندارد

نماینده مردم آمل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی بر تصویب برجام در مجلس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عزت الله یوسفیان ملا در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، گفت: این روزها مازندران حال و هوای متفاوت دارد و کوچه و خیابان ها پیچیده از عطر حیات بخش غواصان است که برکات این حماسه سازان بر همگان قابل لمس است.

وی ادامه داد: هرکسی از الفبای حقوق اطلاع داشته باشد در خصوص تصویب برجام در مجلس تردیدی ندارد و بنده از حقوقدانی نشنیدم که بگوید برجام نیاز به تصویب مجلس ندارد.

یوسفیان‌ملا خاطر نشان کرد: امروزه شاهد بمباران بی‌وقفه هواپیماهای آمریکایی دراختیار آل سعود بر مسلمانان یمن هستیم جای بسی تأسف است که تمامی شیوخ دست نشانده با تمامی توان وارد میدان شده‌اند و با تغذیه اطلاعاتی اروپا و آمریکا نمی‌توانند ملتی فقیر و بی‌سلاح را تسلیم کنند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین گفت: آنان که به قصد تظنن خواهی به مجلس می‌آیند مستحق حبس و زندان نیستند عمل این عزیزانی که اخیرا دستگیر شده‌اند عنصر فاقد عنصر معنوی جرم است بنابراین استدعای آزادی آنان را دارم.

نماینده مردم آمل و لاریجان افزود: خسارات سیل اخیر و همچنین آنفلوآنزای مرغی و مشکلات دیگری که در مازندران وجود داشته استدعا و انتظار ما این است که این مسأله هرچه زودتر رسیدگی شود. آنفلوآنزای مرغی در مرغ‌های واحدهای تولیدی صنعتی مشاهده نشد ولی متأسفانه با تصمیمات واقعاً نابه‌جا مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد کردند که امیدواریم دیگر تکرار نشود.

یوسفیان ملا همچنین با تأکید بر مشکلات معلمان اظهار کرد: وزیر محترم آموزش و پرورش با رأی بالا مجدداً در سمت خود ابقا شدند و این حرکت مجلس به امید حل مشکل معیشت فرهنگیان اعم از شاغل و بازنشسته است. همه برای هرگونه کمک آماده‌ایم و دولت تدبیر و امید هرچه زودتر دستور صدور ابلاغ با کف 500 تا 700 هزار تومان را صادر فرمایند چراکه در کشور ما ابلاغ ریالی بالای 15 میلیون تومان هم داریم. مجدداً از وزیر آموزش و پرورش خواهان حل مشکل حق‌التدریسی‌ها و عزیزان پیش‌دبستانی هستیم و همچنین مسأله معیشت فرهنگیان که قول وزیر محترم در پس گرفتن امضاهای استیضاح‌ها مطرح شده را استدعا دارم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه یادآر شد: در بخش مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی علی‌رغم صحت و سلامت و درستی مسئولان کشور و مصاحبه‌ها و سخن گفتن ولی هنوز عزم جدی برای مقابله با مفاسد اقتصادی در مسئولان مشاهده نمی‌شود و به سخن گفتن و مصاحبه‌ها اکتفا می‌شود.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند با سمینار و بدون سمینار تصمیم بگیرید و به تصمیم عمل کنید امیدواریم این اتفاق بیفتد و مردم ما بیش از این شاهد مواردی از مفاسد اقتصادی نباشند.

انتهای پیام

کد N916955

وبگردی