آفتاب

اتحادیه عرب هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صیهونیست‌ها را محکوم کرد

اتحادیه عرب هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صیهونیست‌ها را محکوم کرد

اتحادیه عرب ادامه تعرض و هتاکی شهرک‌نشینان تندروی صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی و تلاش آنان برای بر افراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در داخل این مسجد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد صبیح، معاون دبیر کل اتحادیه عرب در اظهاراتی در جریان دیدار با هیاتی از نگهبانان قدس شریف به ریاست یوسف مخیمر در مقر اتحادیه عرب تصریح کرد که هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک‌نشینان صهیونیست به مساله‌ای روزمره تبدیل شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمد صبیح ضمن هشدار در مورد ادامه تعرض صهیونیست ها به مسجدالاقصی تلاش صهیونیست‌ها برای برافراشتن پرچم اسرائیل بر فراز قبه الصخره و دیگر اماکن مقدس اسلامی برای اثبات ادعاهای دروغین خود را به شدت محکوم کرد و از کشورهای عربی خواست موضعی قاطع در قبال تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مقدسات اسلامی فلسطین اتخاذ کنند.

صبیح تاکید کرد که جنایت‌های شهرک‌شینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی و تلاش آنان برای تحریف حقایق موجود در این مسجد مستلزم اتخاذ موضع قاطع و جدی است.

وی تصریح کرد که صهیونیست‌ها پا را از این هم فراتر نهاده و به نمازگزاران در داخل مسجدالاقصی نیز حمله کرده و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داده اند که این با تمامی قوانین و قعطنامه‌های بین المللی و کنوانسیون چهارم ژنو در تضاد است.

وی گفت که شهرک‌نشینان یهودی تحت حمایت مستقیم نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی تعرض کرده اند و این گونه تجاوزات امنیت و استقرار منطقه خاورمیانه را بر هم خواهد زد.

انتهای پیام

کد N916393

وبگردی