آفتاب
در سالگر قتل نوجوان سیاه پوست ۱۸ ساله:

وکیل خانواده «مایکل برون»، شواهد جدیدی را به دادگاه ارائه می کند

وکیل خانواده «مایکل برون»، شواهد جدیدی را به دادگاه ارائه می کند

وکیل خانواده «مایکل برون»، سیاه پوستی که درست یک سال قبل توسط پلیس سفید پوست آمریکا در شهر «فرگوسن» به قتل رسید، امروز اعلام کرد شواهد جدیدی را درباره قتل نوجوان مذکور به دادگاه ارائه خواهد نمود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وکیل خانواده نوجوان ۱۸ ساله سیاه پوستی که درست ۱ سال قبل در نهم آگوست سال ۲۰۱۴ با شلیک مرگبار «دارن ویلسون» پلیس سفید پوست شهر فرگوسن از پای درآمد، امروز و در سالگرد این حادثه دلخراش اعلام کرد که قصد دارد شواهد جدیدی را در اثبات این قتل به دادگاه ارائه نماید.

«انتونی گری» وکیل خانواده مقتول ۱۸ ساله در این باره گفت: احساس می کنم که مدارک و شواهدی دال بر ادعای این قتل در اختیار دارم.  همچنین اعلام می کنم که شواهدی که پیشتر به هیأت منصفه دادگاه داده شده بود، ناقص و ناصحیح بوده و لذا مؤید کل ماجرای این قتل نیست.

وی در ادامه افزود: در جلسه ارائه شواهد در دادگاه مدارکی را ارائه خواهم نمود که با آنچه پیشتر شنیده شده کاملاً متفاوت خواهد بود.

گری تصریح کرد: به نظر من این حادثه قتل بود. حادثه ۹ آگوست ۲۰۱۴ نقض صریح قوانین مدنی کشور ما محسوب می شود. این حادثه باعث حرکت های اعتراض آمیز در کشور ما شد. اگر چنین حادثه ای رخ نمی داد، هرگز متوجه نمی شدیم که چه بی عدالتی هایی در نظام ما رخ می دهد.

کد N916287

وبگردی