آفتاب
امروز بعدازظهر برگزار می‎شود؛

جلسه فراکسیون اصولگرایان برای تعیین فهرست اعضای کمیسیون ویژه

جلسه فراکسیون اصولگرایان برای تعیین فهرست اعضای کمیسیون ویژه

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از جلسه امروز بعدازظهر مجمع عمومی این فراکسیون برای تعیین فهرست نامزدهای این فراکسیون برای عضویت در کمیسیون ویژه خبر داد.

احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصمیم‌گیری برای ترکیب کمیسیون ویژه بررسی برجام در فراکسیون‌های مجلس، گفت: داشتن نگاه سیاسی صرف به ترکیب کمیسیون ویژه کاری کاملا اشتباه است.

نماینده مردم قم گفت: امروز بعدازظهر جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان برای تعیین ترکیب کمیسیون ویژه بررسی برجام برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: فهرست اصولگرایان برای تعیین نامزدهای کمیسیون ویژه بررسی برجام فهرستی فراجناحی و فرافراکسیونی خواهد بود و اعضای فراکسیون‌های مختلف مجلس احتمالا در فهرست ما حضور خواهند داشت.

به گزارش مهر، فراکسیون رهروان مجلس نیز امروز در جلسه شورای مرکزی از رایزنی هیات رئیسه دو فراکسیون اصولگرای مجلس برای تعیین فهرست نامزدهای اعضای کمسیون ویژه خبر داده بود. پیش از تعطیلات مجلس، این رایزنی‌ها صورت گرفته اما به نتیجه ای نرسیده بود.

طبق آیین‌نامه مجلس، فراکسیون‌ها می‌توانند فهرست نامزدهای پیشنهادی خود برای عضویت در کمیسیون ویژه را به مجلس ارائه کرده، این فهرست به رای نمایندگان در صحن علنی گذاشته خواهد شد.

 

 

کد N916105

وبگردی