آفتاب

بادامچیان: به دنبال تشکیل شورای هماهنگی فراگیر اصولگرایان هستیم

بادامچیان: به دنبال تشکیل شورای هماهنگی فراگیر اصولگرایان هستیم

رئیس ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم شورای هماهنگی فراگیراصولگرایان را تشکیل دهیم، اظهار کرد: معتقدیم که مردم از درگیری‌ها و جناح بازی‌ها خشنود نیستند بلکه از حرکت‌های هماهنگ‌ استقبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایسنا، اسدالله بادامچیان رئیس ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، با تاکید بر این که حزب موتلفه اسلامی به اصل آزادی بیان و حضور همه سلیقه‌ها و دیدگاهها و نیز کار جمعی با حضور همه جریانات داخل نظام معتقد است، اظهار کرد: در سال جاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برگزار خواهد شد که در جریان آنها همه جناحها و تشکل‌ها به جز آنها که خود اطمینان دارند زمینه‌ حضورشان منتفی شده است با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان این که رقابت جای تعارف کردن نیست، اظهار کرد: در جریان حضور دو برادر در یک مسابقه هر کدام به دنبال پیروزی در برابر برادر خود هستند ماهیت انتخابات نیز بر مبنای رقابت است اما آنچه که در این مسیر حائز اهمیت است این است که این رقابت، آزاد و با آرامش و متانت و بر اساس روابط و ارزش‌ها شکل می‌گیرد و هر گونه بداخلاقی ، عوام فریبی و هزینه‌های نامشروع در این نوع رقابت وجود نداشته باشد.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر حضور هوشیارانه ملت ایران در مقاطع مختلف گفت : ملت ایران ملتی باهوش هستند و رای همواره به آنها تعلق دارد. آنها همیشه جریانات سیاسی و آنها که گمان می‌کردند رای‌ها برای آنهاست را غافلگیر کرده‌اند.

بادامچیان در ادامه با اشاره به عملکرد مجالس گذشته در کشور اظهار کرد: طی سالهای گذشته مشاهده کرده‌ایم که در هر دوره از مجالس اکثریت با گروههای مختلفی بوده است این مجالس نفع‌ها و ضررهایی برای کشور داشته‌اند. در ارزیابی از عملکرد این مجالس باید به این نکته توجه کنیم که این مردم هستند که باید عملکرد آنها را مورد سنجش قرار دهند.

وی با بیان این که حفظ سلامت فضای انتخابات و فراهم کردن زمینه برای رقابت سالم و انعکاس نظرات مختلف در میان مردم بر عهده جناح‌ها و رسانه‌های فعال در کشور است، به مسئولیت دولت در جریان برگزاری انتخابات‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: قدرت دولتی باید همواره در خدمت مردم باشد و این قدرت هیچگاه نباید در خدمت تحمیل خواستهای دولت و ملت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که در جریان برگزاری انتخابات پیش رو نیز دولت به دنبال تشکیل مجلسی دولت فرموده و باب میل خود نباشد بلکه به دنبال شکل گیری مجلسی مردم فرموده باشد.

رئیس ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصحاب قدرت گاهی مایل هستند که آنچه آنها می‌خواهند در جامعه حاکم شود خاطر نشان کرد: وظیفه ما در این راستا این است که مراقب باشیم.

به گزارش ایسنا، بادامچیان در ادامه با اشاره به نقش عوامل استکبار و استعمار در کشور و تمایلات آنها برای اعمال نظر در انتخابات‌ها اظهار کرد:در جریان بیش از 37 سال گذشته شاهد انواع کارشکنی‌ها و استراتژی‌های گوناگون برای براندازی نظام از سوی عوامل استکبار و استعمار بوده‌ایم. همواره مشاهده کرده‌ایم که در جریان این سالها استراتژی‌های مختلف آنها نیز با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به شکست استراتژی استحاله و تحریم علیه کشورمان گفت: همانطور که مشاهده کردیم در این مقطع آنها با حضور همه کشورها به صراحت می‌گویند که ایران هیچگاه تسلیم تحریم‌ها نخواهد شد. اما در این شرایط باید هوشیار باشیم و تصور نکنیم که آنها با پایان استراتژی تحریم به دنبال استراتژی دیگری نباشند.

وی با بیان اینکه یکی از جاهایی که عوامل استکبار همواره امید تاثیرگذاری داشته‌اند، انتخابات‌های کشور از جمله انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی است گفت: همانطور که در گذشته نیز مشاهده کردیم که در جریان انتخاب آقای خاتمی آنها با شادی به دنبال گورباچف می‌گشتند و بی‌ پروا نیاز خود را نمایش می‌دادند، در انتخابات آتی مجلس نیز عوامل و رسانه‌های آنها در صدد شیطنت خواهند بود.

وی اظهار کرد: آمریکا و انگلیس هیچ گاه به اینجا نمی‌آیند بلکه با چهره‌های جدید وارد خواهند شد و در خرج ریال و دلار نیز محدودیتی نخواهند داشت.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر این که باید در جریان انتخابات عادی علاوه بر مراقبت درباره‌ی مسائل داخلی مراقب شیطنت‌های استکبار و جریان‌های متعلق به آنها باشیم، بر لزوم تشکیل مجلسی کارآمد در کشور تاکید کرد و گفت: باید در کشورمان مجلسی ایجاد شود که بتواند تغییر و تحولات عظیمی در کشور اعمال کند.

بادامچیان افزود: در داخل حزب موتلفه اسلامی بر این باور هستیم که در کشور به مجلسی مطلوب و قوی نیازمند هستیم تا بتواند تغییر و تحولات مورد نیاز را در راستای برطرف سازی نیازهای مردم ایجاد کند. در همین راستا معتقدیم که یکی از راهکارهای ایجاد چنین شرایطی این است که مجلس ما متشکل از یک حزب قدیمی با حضور همه تشکل‌های موجود در خط نظام ایجاد شود.

رئیس ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ایجاد شورای هماهنگی فراگیر اصولگرایان افزود: در حزب موتلفه اسلامی در صدد همگرایی و همراهی با همه اصولگرایان و ارزش‌گرایان هستیم و امیدواریم بتوانیم شورای هماهنگی فراگیر اصولگرایان را تشکیل دهیم و در آن با همه چهره‌ها و شخصیت‌های اصولگرا به فعالیت بپردازیم.

وی گفت:معتقدیم که مردم ما از درگیری‌ها و جناح‌بازی خشنود نیستند و همواره از حرکت‌های هماهنگ استقبال می‌کنند.

بادامچیان در پایان اظهار کرد:‌ در حزب موتلفه اسلامی هم با جبهه پیروان و هم با تشکل‌های دیگر مشغول صحبت و برنامه ریزی هستیم و امیدواریم در این راستا از همراهی و همفکری همه رسانه‌ها نیز برخوردار شویم.

انتهای پیام

کد N915813

وبگردی