آفتاب

حبیبی: لاریجانی محوریت جامعتین را قبول دارد

حبیبی: لاریجانی محوریت جامعتین را قبول دارد

دبیرکل حزب موتلفه گفت: خبر موثق دارم که آقای لاریجانی اعلام کردند که در انتخابات مجلس محوریت جامعتین را قبول دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدنبی حبیبی در نشست خبری امروز حزب موتلفه اسلامی گفت: از بیش از یک سال و نیم پیش تبادل نظرها و تصمیم‌سازی ها و تصمیم گیری‌ها براي انتخابات را انجام داده ایم. تصمیم مان این شد که همه ظرفیت موتلفه را برای ائتلاف بین اصولگرایان به کار بگیریم.
وی با بیان اینکه برای انتخابات مجلس دهم به عنوان حزب موتلفه در هیچ نقطه کشور نامزد مستقل معرفی نمی کنیم، اظهار کرد: تلاش می کنیم شورایی با نام همگرایی اصولگرایان و يا ائتلاف اصولگرايان، با حضور قاطبه اصولگرایان شکل بگیرد که متصدي عقل جمعی باشد و تصمیم گيري درباره نامزدها با به کارگیری این عقل جمعی صورت بگیرد.
حبیبی گفت: بین کسانی که به عنوان نامزدهاي منتخب در انتخابات مجلس دهم شناسایی می کنیم، به اصولگرا بودن و رای آوری او توجه داریم. منتها این افراد ممکن است عضو موتلفه باشند یا نباشند، این مهم نیست. تمرکز ما روی اصولگرا بودن است. طبیعتا علاقمندیم که نامزدهای ما هم در جمع تصمیم گیر مورد قبول واقع شوند اما اگر نامزد حزبي ما هم نبود، از تصمیم اصولگرایان حمایت می کنیم.
دبیرکل حزب موتافه خاطرنشان کرد: از اول انقلاب ثابت کردیم که پشت سر روحانیت حرکت می کنیم، البته باید توضیح دهیم که منظورمان چیست، کسی که در کسوت روحانیت است اما از راه انقلاب جدا نشده و با امام و رهبری زاویه نداشته باشد.
حبیبی تاکید کرد: معتقدیم که اگر شورای هماهنگی اصولگرایان با حضور همه اصولگرایان با سلایق مختلف تشکیل شود و پشت سر روحانیت حرکت کند، احتمال پیروزی در مجلس دهم قطعی است. مجموعه اصولگرایان بنا ندارند که نامزدی را در خبرگان معرفی کنند اما هر تصمیمی که جامعتین بگیرند ما پشتیبانی می کنیم.

27213

کد N915792

وبگردی