آفتاب
در تذکری مطرح شد؛

انتقاد بیرانوند از برگزار نشدن مانور موشکی

انتقاد بیرانوند از برگزار نشدن مانور موشکی

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در تذکری از برگزار نشدن مانور موشکی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بهرام بیرانوند در تذکری شفاهی در صحن علنی امروز (یکشنبه) مجلس با تسلیت سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، خطاب به دولت آمریکا گفت: نه تنها بین ملت مسلمان ایران دوستی ندارید بلکه این مردم شما را شیطان مجسم می‌داند و بر همین اساس شعار "مرگ بر آمریکا" شعار مشترک همه ملت ایران است؛ حال اگر به منافقین و فتنه‌گران برانداز دل خوش کرده‌اید بدانید که آن‌ها بین مردم جایگاهی ندارند. همه مردم ایران انقلابی و ضدآمریکایی هستند.

وی با بیان اینکه اظهار نظر مسئولی مبنی بر اینکه منتقدان برجام 4 درصد است، صحت ندارد، با طرح پرسشی گفت: آیا اجازه داده‌اید مردم بفهمند چه بر سر منافعشان آمده است؟ مدت‌ها این موضوع را محرمانه خواندند و اکنون نیز با انتشار بخشنامه‌ای ممنوعیت نقد ایجاد کرده‌اند. حال اینکه بالاخره مردم خواهند فهمید که چه تحمیل‌هایی بر آن ها وارد شده است ولی آن روز چه پاسخی دارید؟

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: در شرایطی برخی از اعضای تیم مذاکره کننده از الزام‌آور نبودن محدودیت‌های موشکی سخن گفته‌اند که انجام نشدن مانور موشکی جای سوال دارد.

بیرانوند در تذکری دیگر خطاب به رییس جمهور گفت: کار برنامه ششم به کجا رسیده است؟ الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت که چارچوب و معیار تدوین برنامه ششم است هنوز در کماست. این برنامه چه زمانی احیا خواهد شد؟

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها به دولت در مورد جلوگیری از حذف نیرو‌های متدین و انقلابی تذکر داده‌اند، گفت: در همین راستا از دبیرخانه ائمه جمعه درخواست دارم که اگر ائمه جمعه بر اساس شرح وظایف کاری‌شان می‌توانند در این امور دخالت کنند، مانع حذف نیروهای متدین و انقلابی شوند.

نماینده بروجرد در تذکری دیگر با بیان اینکه کمبود امکانات دولتی در اطفای حریق باعث سوخته شدن بخش وسیعی از جنگل‌های بلوط لرستان شد، خواستار تامین بالگرد و هواپیما برای حفاظت از جنگل‌های زاگرس شد.

بیرانوند همچنین با تاکید بر لزوم پرداخت پول به گندم‌کاران کشاورز خواستار تکمیل بیمارستان آیت‌الله بروجردی شد.

انتهای پیام

کد N915780

وبگردی