آفتاب

تبلیغات داعش برای انجام حمله‌ در انگلیس

تبلیغات داعش برای انجام حمله‌ در انگلیس

تروریست‌های گروه داعش تبلیغات گسترده‌ای را برای جذب برخی شهروندان انگلیس به راه انداخته‌اند و از انجام حمله‌ای در خاک این کشور سخن می‌گویند که همین امر نگرانی‌ مقام‌های انگلیسی را به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی میل، تروریست‌های گروه داعش لفاظی‌های سیاسی درباره تمایل به انجام حملات تروریستی در خاک انگلیس داشته اند. "عبدالله المیر" که به خاطر موهای قرمز رنگش به "تروریست مو حنایی" شهرت دارد، می‌گوید که داعش کمپین خود را تا زمان برافراشته شدن پرچم این گروه تروریستی در بالای کاخ باکینگهام متوقف نخواهد کرد. این تروریست‌ عضو داعش گفت که تروریست‌های انگلیسی میل مفرطی برای انجام حمله‌ای در لندن دارند.

از سوی دیگر یک سری تبلیغات آنلاین در اینترنت مشاهده شده است که دستورالعمل گام به گام انجام حملات "تک روانه" را در انگلیس توضیح می‌دهد.

در این پیام که منسوب به یک تروریست عضو داعش بوده، آمده است: این راهنمایی برای انجام حمله تروریستی در قلب مرکز سکونت کافران غربی است.

المیر 18 ساله سال گذشته از خانه‌اش در استرالیا گریخت و سپس راهی سوریه شد. مقام‌های انگلیس به شدت از تلاش گروه‌های تروریستی برای فعالیت در کشورشان ابراز نگرانی کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N915608

وبگردی