آفتاب

رایزنی فراکسیون رهروان ولایت در مورد ترکیب کمیسیون ویژه بررسی برجام

رایزنی فراکسیون رهروان ولایت در مورد ترکیب کمیسیون ویژه بررسی برجام

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون گفت که قرار است در مورد ترکیب کمیسیون ویژه بررسی برجام با فراکسیون‌های دیگر مجلس رایزنی‌هایی صورت گیرد.

صفر نعیمی رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت که با حضور آقایان لاریجانی و باهنر برگزار شد مسائل سیاست خارجی از جمله مسائل مربوط به یمن، سوریه، ترکیه، مسأله هسته‌ای و برجام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در مورد کمیسیون ویژه مجلس برای بررسی برجام چند فرض متصور است؛ یکی این‌که خود کمیسیون امنیت ملی مجلس این مسئولیت را به عهده بگیرد، دیگر این‌که همانند کمیسیون تلفیق از هر کمیسیون یکی دو نفر انتخاب شوند و گزینه دیگر این‌که فراکسیون‌ها افراد خودشان را برای عضویت در کمیسیون معرفی کنند.

نعیمی رز یادآور شد: البته هنوز در مورد هیچ کدام از این موارد اقدامی نشده اما قرار شد رایزنی‌هایی صورت گیرد تا اگر توافق با فراکسیون‌های دیگر حاصل شد از هر فراکسیون تعدادی در این کمیسیون ویژه حضور داشته باشند، اما اگر در این باره توافق نشود دو گزینه دیگر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

کد N915340

وبگردی