آفتاب

بررسی طرح حمایت از صنعت برق در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی طرح حمایت از صنعت برق در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح حمایت از صنعت برق کشور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۰۲ نماینده مجلس آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون انرژی در مورد طرح حمایت از صنعت برق کشور است.

نمایندگان امروز همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد لایحه الحاق دولت ایران به پروتکل کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریایی ناشی از تخلیه پسماند را نیز بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد لایحه تصویب پروتکل حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیت‌های مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط‌ زیست دریایی دریای خزر نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار گرفت.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در خصوص آب و هواشناسی دریای خزر را نیز بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد لایحه تصویب کنوانسیون میناماتا در مورد جیوه نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش دیگری از کمیسیون کشاورزی در مورد لایحه تصویب اصلاحیه کنوانسیون بازل درباره کنترل انتقالات برون مرزی مواد زائد زیان‌بخش و دفع آنها را نیز بررسی خواهند کرد.

بررسی کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه منشور سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

کد N915282

وبگردی