آفتاب
با رأی مجمع عادی صورت گیرد؛

تعیین تکلیف نهایی خانه احزاب/ شورای مرکزی انتخاب شد

تعیین تکلیف نهایی خانه احزاب/ شورای مرکزی انتخاب شد

مجمع عمومی عادی خانه احزاب در انتخابات شورای مرکزی دوره ششم این تشکل صنفی ۲۱ نفر را به‌عنوان اعضای این شورا با تعداد و سهم یکسان از ۳ جریان اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عادی خانه احزاب ۲۱ عضو شورای مرکزی این تشکل صنفی که متشکل از سه جریان اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل است را با تعداد و سهم یکسان انتخاب کرد.

بر اساس این گزارش، اعضای اصلی و علی‌البدل جریان اصولگرایی به ترتیب اکثریت آراء در ترتیب شورای مرکزی عبارتند از: محمدحسن غفوری‌فرد، شهاب‌الدین صدر، حسین کنعانی‌مقدم، حبیب‌الله بوربور، محمد میرباقری، فهیمه خان‌محمدزاده، عبدالحسین روح‌الامینی، محمدنبی حبیبی، سیدکمال سجادی و امیرمیثم نیک‌فر.

اعضای اصلی و علی‌البدل اصلاح‌طلبان در شورای مرکزی خانه احزاب بر حسب تعداد اکثریت آراء نیز عبارتند از: مصطفی کواکبیان، یدالله طاهرنژاد، حسین کمالی، احمد حکیمی‌پور، مهدی علیخانی، حسین کاشفی، محمدجواد حق‌شناس، حمید قزوینی، فرج کمیجانی و فاطمه راکعی.

اعضای اصلی و علی‌البدل جریان مستقل نیز به ترتیب اکثریت آراء عبارتند از: قدرتعلی حشمتیان، غلامعلی دهقان، اسلامی‌تبار، تبرایی، احمد شریف، حجت‌الاسلام مرتضوی‌کیاسری، میرمحمدی، محمد نیشابوری، توحیدلو و شیخیانی.

همچنین بازرسان سه جریان اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در مجموع ۶ نفر هستند که عبارتند از: بهادر ولی‌زاده و میرعبداللهی برای جریان اصولگرا، آذرباد و حبیب‌زاده برای جریان اصلاح‌طلب و میرعطائی و نوری برای جریان مستقل.

کد N913007

وبگردی