آفتاب
شعار دهه غدیر اعلام شد؛

دهه غدیر؛ عرصه تجلی دهکده جهانی

دهه غدیر؛ عرصه تجلی دهکده جهانی

رئیس ستاد دهه غدیر کشور گفت: آن‌هایی که در عرصه رسانه فعالیت دارند باید امانتدار، صادق و پایبند به آرمان‌های انقلاب باشند و آن را در جامعه ترویج دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، حجت‌الاسلام محمود نظری خادم الشریعه در همایش گرامیداشت روز خبرنگار در باشگاه فرهنگیان ساری، ذکر علی(ع) را عبادت دانست و گفت: کارکرد خبررسانی خبرنگاران باید به گونه‌ای باشد که مطالب منتشر شده را به مقصد اصلی برساند.

وی افزود: آن‌هایی که در عرصه رسانه فعالیت دارند باید امانتدار، صادق و پایبند به آرمان‌های انقلاب باشند و آن را در جامعه ترویج دهند.

وی با اشاره به این‌که «خبر باید محیط بر محیط باشد و در آن از حاشیه‌پردازی پرهیز شود»، تصریح کرد: رسانه باید قدر خود را بداند و برای ایجاد آرامش در جامعه تلاش کند.

رئیس ستاد دهه غدیر با بیان این‌که «خبر از آن‌جایی که در تاریخ ثبت می‌شود باید موثق باشد»، افزود: رسانه باید آن‌چه را که برای جامعه ایجاد تفاهم، تعاون همدلی و همزبانی می‌کند را ترویج دهد.

وی شعار امسال را «دهه غدیر؛ عرصه تجلی دهکده جهانی» دانست و اظهار کرد: جزئیات این شعار در سایت ستاد غدیر وجود دارد و خبرنگاران می‌توانند از طریق سایت بیشتر با این موضوع آشنا شوند.

وی افزود: کشور ما با رهبری شایسته مقام معظم رهبری بر احقاق حق هسته‌ای خود مقاومت کرد و در حال حاضر تنها شخصیتی که می‌تواند در عرصه خدمت جهانی گام بردارد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

رئیس ستاد دهه غدیر یادآور شد: در سال جاری دو انتخابات مهم داریم و خبرنگاران باید بلندگوی مردم باشند و بر اهمیت رای که حق‌الناس است تاکید بورزند.

وی افزود: امروز طلایه‌دار حرکت مقاومت در جهان مقام معظم رهبری است و ما ایستاده‌ایم تا دشمنان عقب‌نشینی کنند.

انتهای پیام

کد N912973

وبگردی