آفتاب
رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

محیط بانان مظلومند/قرابت شغلی محیط بانان و پلیس

محیط بانان مظلومند/قرابت شغلی محیط بانان و پلیس

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، خواستار ارتقای وضعیت خدمتی و افزایش شانیت محیط بانان یگان حفاظت از سازمان محیط زیست شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار محمد شرفی در جلسه مشترك با سازمان محیط زیست و ستاد كل نیرو های مسلح كه در محل سالن جلسات سازمان محیط زیست و با حضور دكتر ابتكار و سردار زارعی مسئول دفتر یگان های ستاد كل نیروهای مسلح تشكیل شد از محیط بانان به عنوان حافظان مظلوم محیط زیست یاد كرد و خواستار ارتقاء وضعیت خدمتی و افزایش شانیت آنها شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته كه از جمله می توان به دستورالعمل یگان حفاظت از محیط زیست اشاره كرد که این دستورالعمل كار مشترك و بسیار خوبی در جهت تعالی و ارتقای شان محیط بانان است.

این مقام انتظامی ادامه داد: این دستورالعمل تلفیق نظرات سازمان محیط زیست و ستاد كل نیروهای مسلح است و اجرای آن می تواند به اهداف سازمان محیط زیست كه همانا حفاظت و صیانت از عرصه های زیست محیطی است، کمک كند.

وی افزود: این دستورالعمل نقطه عطف و شروع یک كار جدید و خوب است و آن را می توان الگوی مناسبی از كار مشترك خوب و محصول تعامل سازنده دانست .

این مقام ارشد انتظامی قرابت شغلی پلیس و محیط بانان را بسیار نزدیك دانست و گفت: وظیفه پلیس دیدبانی جامعه و وظیفه محیط بان دیدبانی محیط زیست جامعه می باشد به همین لحاظ مجموعه پلیس پیشگیری ناجا تمام توان خود را برای حمایت از این یگان و محیط بانان انجام خواهد داد تا محیط زیست در جغرافیای ایران اسلامی به بهترین وجه برای مردم عزیز و آیندگان حفظ شود.

سردار شرفی در پایان از همكاری و زحمات ریاست سازمان محیط زیست دكتر ابتكار و سردار زارعی مسئول دفتر یگان های ستاد كل نیروهای مسلح تقدیر و تشكر کرد.

کد N912774

وبگردی