آفتاب

پخش پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی پس از سه دهه

پخش پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی پس از سه دهه

تهیه‌کننده برنامه "خاطره" از پخش پشت صحنه‌ "سیمای اقتصاد ما" - از پرطرفدارترین برنامه‌های صدا و سیما در دهه 60 در قالب برنامه «خاطره‌» پانزدهم مرداد خبر داد.



تهیه‌کننده برنامه "خاطره" از پخش پشت صحنه‌ "سیمای اقتصاد ما" - از پرطرفدارترین برنامه‌های صدا و سیما در دهه 60 در قالب برنامه «خاطره‌» پانزدهم مرداد خبر داد.

به گزارش ایسنا، برنامه خاطره‌انگیز «سیمای اقتصاد ما» که در بین مردم در دهه‌ی 60 به "آقای اقتصادی" معروف بود، با اجرای مرحوم «ناصرمندوب هاشمی» از جمله برنامه‌هایی بود که با تلفیق قسمت‌های نمایشی با بخش‌های کارشناسی، به اقتصاد خانواده با زبانی ساده می‌پرداخت.

کارگردانی این برنامه را «محمدرضا پاسدار» بر عهده داشت و از بازیگرانی که در بخش‌های نمایشی آن بازی کردند می‌توان به عباس محبوب، محمد شیری و شاپور شهیدی اشاره کرد.

«لعیا عباس میرزایی»، تهیه‌کننده برنامه "خاطره" از پخش پشت صحنه این برنامه تلویزیونی بعد از گذشت سه دهه در شبکه یک خبر داد. مصاحبه با کارگردان "سیمای اقتصاد ما" از جمله قسمت‌های این پشت صحنه قدیمی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه "خاطره" با هدف مروری بر آرشیو غنی و کمتر دیده شده‌ی صدا و سیما و یادآوری همدلی و صمیمت‌های گذشته به دور از تجمل میان مردم و خانواده‌ها تهیه شده است گفت: طرح اولیه برنامه "خاطره" اوایل سال 94 توسط رییس محترم شبکه یک سیما دکتر احسانی مطرح و در گروه اجتماعی شبکه یک در 26 قسمت 17 دقیقه‌ای تهیه شد و پیش از ماه رمضان پخش آن آغاز شد و تا پایان تابستان ادامه دارد.

عباس میرزایی با تاکید بر اینکه که "خاطره" به پخش برنامه‌های تلویزیونی، مجموعه‌های نمایشی، گزارش‌های مردمی و خبری و عکس‌های ارسالی مردم به پست الکترونیکی برنامه، مربوط به دهه 60 و 70 می‌پردازد گفت: مردم ان‌شاءلله با پایان فصل اول برنامه، شاهد فصل جدیدی از آن خواهند بود و ما فعلا در مراحل پیش تولید سری دوم هستیم.

سریال «آپارتمان»، فیلم «گل‌های داوودی»، برنامه «نقاشی نقاشی»، گزارش یک خبرنگار درباره کمک‌های مردمی به جنگ‌زدگان غرب کشور در زمان جنگ تحمیلی و کارتون «شاهزاده و گدا» از جمله بخش‌های دیگر برنامه "خاطره" هستند که امروز پنجشنبه - پانزدهم مردادماه - به روی آنتن خواهد شد.

پخش این برنامه در تابستان، پنجشنبه‌ها ساعت 20 از شبکه یک خواهد بود و تکرار آن جمعه‌ها ساعت 18 است.
کد N912698

وبگردی