آفتاب

تجمع کودکان قمی در اعتراض به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی

تجمع کودکان قمی در اعتراض به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی

جمعی از کودکان قمی در اعتراض به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی عصر سه‌شنبه در امامزاده علی بن جعفر(ع) این شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضوی عصر سه شنبه در تجمع اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی کودک‌کش که در آستان مقدس حضرت علی بن جعفر(ع) برگزار شد، گفت: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که مجامع بین‌المللی در قبال حکومت کودک‌کش اسرائیل ساکت شده‌اند.

وی افزود: دنیای امروز شاهد جنایات رژیم صهیونیستی است ولی کاری انجام نمی دهد؛ وقتی که نیروهای رژیم صهیونیستی به هر بهانه مردم مظلوم فلسطین را به وحشیانه ترین شکل می کشند، چرا نباید کسی در جهان وجدان خود را بیدار کند.

وی اظهارکرد: تنها جامعه ای که امروز از رهبر و دولت و مردم آن گرفته تا کوچکترین و بزرگترین شخصیت هایش، در مقابل این رژیم ساکت نشدند و با آن مبارزه کردند ،ملت بیدار ایران است.

مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: حقیت نیز این است که استبکارستیزی یکی از آرمان‌های اصلی جامعه اسلامی است و انقلاب ما نیز در پی چنین جریانی شکل گرفت.

وی گفت: تنها ایران است که در مقابل جنایات های اسراییلی ها خاموش نمانده است ولی متاسفانه دنیا خاموش است؛ اکنون خانواده مسلمانی در اسرائیل مورد تعارض قرار می گیرد ولی کشورهای اسلامی اقدام قاطعی انجام نمی دهند.

رضوی اظهارکرد: راه پیروزی بر اسراییل قیام مسلحانه است و رهبر انقلاب اسلامی نیز بر همین اصل بر مسلح شدن کرانه باختری تاکید دارند. همین امر باعث تحریک جنبش های مسلمان برای مبارزه با رژیم صهیونیستی شده است.

وی گفت: ملت فلسطین با جهاد و شهادت برگ زرینی در تاریخ مقاومت ملت های مسلمان در مقابل هجوم مستکبران رقم زدند و درس عبرتی برای بسیاری از ملت‌های خفته شدند.

رضوی خاطرنشان کرد: اسراییل با این جنایات، به کل قافله بشریت توهین کرده است و متاسفانه آنها خاورمیانه را محلی برای دفن زباله های هسته‌ای و آزمایشات ضد بشری خود قرار داده‌اند.

وی گفت: امروز دنیا با کودکانی روبرو است که با فهم و بصیرت خود فتنه را از بین می برند. آنها امروز با این رژیم کودک‌کش مبارزه می‌کنند. امروز حزب الله که به آیینه موفقیت و مقاومت در مقابل اسراییل تبدیل شده است این مسیر را نوید می‌دهد.

وی در پایان ایران اسلامی را نقطه امید و حیات بخش جنبش های اصیل ضد استکباری دانست.

انتهای پیام

کد N911846

وبگردی