آفتاب

درخواست فلسطین برای درج نام شهرک‌نشینان تندرو در لیست تروریسم جهانی

درخواست فلسطین برای درج نام شهرک‌نشینان تندرو در لیست تروریسم جهانی

دولت فلسطین از جامعه جهانی و در راس آن آمریکا و اتحادیه اروپا خواست تا تنها به محکوم کردن جنایت‌های شهرک نشینان تروریست اکتفا نکنند و تندروهای شهرک‌نشین را در لیست تروریسم بین المللی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل ازپایگاه خبری المحیط، کابینه فلسطین در نشست هفتگی خود از جامعه جهانی خواست تا نام گروه‌های تندرو شهرک‌نشین با نام‌های "دفع الثمن"، "شبیة التلال" و دیگر گروه‌های اسرائیلی که دست به جنایت علیه فلسطینی‌ها می‌زنند در لیست تروریسم جهانی قرار داده و تمامی اقدامات لازم را برای مقابله با آن‌ها اتخاذ کنند.

اعضای کابینه فلسطین اعلام کردند: نیروهای اشغالگر اسرائیل و گروه‌های شهرک‌نشین جنایت‌های شنیع خود را افزایش داده‌اند. جنایت تروریستی سوزاندن کودک شیرخوار فلسطینی همراه با به شهادت رساندن دو جوان فلسطینی بود. برای همین جامعه جهانی و در راس آن آمریکا و اتحادیه اروپا نباید تنها به محکومیت جنایت‌های شهرک نشینان تروریست و غیرقانونی خواندن شهرک سازی‌ اکتفا کنند.

کابینه فلسطین همچنین مخالفت خود را با تعطیلی مدارس از سوی آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد.

انتهای پیام

کد N911551

وبگردی