آفتاب
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

قضات و کارمندان با کلام متین و استوار با مردم و متهمان صحبت کنند

قضات و کارمندان با کلام متین و استوار با مردم و متهمان صحبت کنند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: تمامی کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح در کنار اجرای قوانین و مقررات، حسن خلق را مدنظر قرار دهند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: سنگین‌ترین خصوصیتی که در میزان عدالت الهی وزن می شود، حسن خلق است.

وی یکی از کرامت‌های اخلاقی را گفتار نیکو دانست و تاکید کرد: همه قضات و کارمندان سازمان قضایی با مردم و متهمان با کلام متین و استوار صحبت کنند.

بهرامی سخنان کنایه‌آمیز را عامل اختلاف مردم با یکدیگر دانست و مدیران سازمان قضایی را به تواضع و فروتنی توصیه کرد وآن را جزیی از رفتار کریمانه برشمرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل در ابتدای این جلسه، در گزارشی از اقدامات انجام شده در این سازمان، برگزاری جلسات قضایی به منظور تعامل و وحدت نظر بین قضات را از اولویت‌های کاری برای اجرایی ساختن قانون آئین دادرسی کیفری بیان کرد.

عبدالله شاکری با ارائه آماری از دوره‌های آموزشی برگزار شده در نیروهای مسلح افزود: آگاه سازی و آموزش ضابطان عامل مهمی در کاهش تعداد پرونده‌های قضایی است.

انتهای پیام

کد N911318

وبگردی