آفتاب
با اشاره به سخنان رییس‌جمهور در صداو سیما؛

زارعی: دولت برای خروج تولید از رکود برنامه دارد

زارعی: دولت برای خروج تولید از رکود برنامه دارد

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به سخنان رییس جمهور در صدا وسیما، گفت: رییس جمهور در این سخنان دغدغه واردات بی رویه پس از رفع تحریم‌ها را بجا دانست که نشان از برنامه دولت برای خروج تولید از رکود و رونق بخشی به اقتصاد دارد.

غلام محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: رییس جمهور به روشنی از عدم اجازه جمهوری اسلامی ایران به غرب برای دسترسی به اسرار نظامی، علمی و حتی تجاری و اقتصادی کشور در سایه اجرای توافق نامه سخن گفت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با بیان اینکه رییس جمهور به دغدغه ها در حوزه دفاعی پاسخ داد و لذا دیگر نباید نگرانی داشته باشیم، گفت: ایشان همچنین تاکید داشت هیچ کسی در دنیا امنیت ملی و اسرار نظامی خود را معامله نمی‌کند و در این زمینه روشنگرانه سخن گفت.

وی نگرانی از تبدیل کشور به بازار کالاهای خارجی را به جا دانست و افزود: نگرانی از تبدیل کشور به بازار کالاهای خارجی نگرانی به جایی است اما نباید فراموش کرد که رییس جمهور در سفر به کردستان تاکید داشتند نباید سرزمین واردات باشیم. ایشان بر تولید، رونق فعالیت های عمرانی و ایجاد اشتغال پس از آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاکید داشت. فعالیتهای عمرانی چه در حین اجرا و چه پس از بهره برداری اشتغال زیادی دارد. این بخش فرصت خوبی برای سرمایه گذاری پول‌های بلوکه شده پس از آزادسازی دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: عمده درخواست‌های مردمی نیز درخواست برای اشتغال و کسب درآمد است. مردم و جوانان بر این عقیده اند که با نداشتن اشتغال فرصت های زندگی را یکی پس از دیگری از دست می دهند، بنابراین پولهای بلوکه شده پس از آزادی کمک بسیار تاثیرگذاری برای ایجاد اشتغال است.

انتهای پیام

کد N911119

وبگردی