آفتاب

جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور به چه کسی می رسد؟

جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور به چه کسی می رسد؟

نخستین جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور 21 مهرماه در پنج حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، نیرو و صنایع کوچک، متوسط و بزرگ اعطا می شود.

به گزارش ایسنا، علی زواشکیانی، دبیر علمی کنفرانس نخستین جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور با اعلام این مطلب اظهار داشت: مدیریت دارایی های فیزیکی شاخه جدیدی از علم مدیریت است که ادبیات آن از 15 سال پیش از دانشگاه تورنتو کلیک خورد.

وی گفت: خوشبختانه این علم جدید طی دو یا سه سال بعد از شکل گیری به ایران رسید و نخستین کنفرانس بین المللی ارتقای مدیریت با ارتقای دارایی های فیزیکی 10 سال پیش در تهران برگزار شد.

دبیر علمی کنفرانس نخستین جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور افزود: خوشبختانه وزارت نفت طی سال گذشته مبحث مدیریت دارایی های فیزیکی را به عنوان یک نظام نامه در وزارتخانه مصوب کرد.هم اکنون نیز این امر در وزارت نیرو در حال بررسی است تا مبحث مدیریت دارایی های فیزیکی در این وزارتخانه نیز به تصویب برسد.

زواشکیانی تصریح کرد: خوشبختانه این علم زودتر از سایر کشورهای منطقه به ایران رسید اما طی چند سال اخیر به سبب روند کند آن سایر کشورهای همسایه از ما پیشی گرفته اند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین همایش جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور در 21 مهرماه امسال در هتل المپیک تهران خاطرنشان کرد: این جایزه از لحاظ علمی به صورت غیر مستقیم از دانشگاه تورنتو حمایت می شود که امیدوارم موتور محرکی برای حرکت کشور در این حوزه باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدوارم با برگزاری چنین همایش هایی مدیریت صحیح دارایی های کشور ارتقا یافته و حالتی رقابتی بگیرد تا بتوانیم در دوران پسا تحریم با سایر کشورهای منطقه در عرصه بین المللی رقابت کنیم.

امیر ملک نیازی، دبیر همایش نخستین جایزه ملی دارایی های فیزیکی هم گفت: انتخاب سازمان ها بر اساس اصولی همچون پرکاربرد ترین، بسط یافته ترین و پذیرفته ترین حالتی است که در دارایی های فیزیکی به کار می رود و آن هم مدلی به عنوان هرم جان کمبل است.

وی ادامه داد: فرآیند شرکت در جایزه به دو صورت خود ارزیابی و ارزیابی شخص ثالث خواهد بود.

ملک نیازی اظهار داشت: یکی از ماموریت های اصلی نخستین همایش جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور الگوسازی برای سازمان ها است.

وی گفت: در بخش تندیس نیز به سازمان برتر در مدیریت دارایی های فیزیکی، مدیر برتر در مدیریت دارایی های فیزیکی و حامی برتر در مدیریت دارایی های فیزیکی، جوایزی اهدا خواهد شد.

ملک نیازی افزود: مهلت ثبت نام در جایزه تا سی و یکم مردادماه، ارسال پرسشنامه خود اظهاری تا پنجم شهریورماه و پایان ارزیابی شخص ثالث تا 25 شهریورماه است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی پم آوارد به نشانی www.pamaward.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N910793

وبگردی