آفتاب
سردار فرحی:

انواع پهپاد و زیردریایی در صنعت دفاعی کشور در حال توليد است

انواع پهپاد و زیردریایی در صنعت دفاعی کشور در حال توليد است

معاون آماد و امور تحقيقاتي وزارت دفاع گفت: در حال حاضر، انواع پهپاد و زیردریایی با بهترین کیفیت توسط صنعت دفاعي در حال توليد است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ‌قائم مقام معاونت صداي جمهوري اسلامي ايران به همران مديران راديو جوان، ايران، فرهنگ، ورزش، گفتگو، تهران، نمايش، صبا و اقتصاد و مديران مالي، فني، پشتيباني، روابط عمومي، آموزش و آرشيو و مشاور اجرايي صداي جمهوري اسلامي ايران در آستانه ۳۱ مرداد ماه روز صنعت دفاعي، از نمايشگاه دائمي دستاوردهاي صنعت دفاعي وزارت دفاع بازديد كردند.

در این بازدید، سردار سرتيپ پاسدار سيدمهدي فرحي، معاون آماد و امور تحقيقاتي و صنعتي دفاعي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ضمن خير‌مقدم و خوش‌آمد‌گویي به مديران ارشد رسانه ملي‌، با بيان اينكه امروز وزارت دفاع با روحيه خوداتكايي، خودباوري و خداجويي مجموعه‌اي از تجهيزات دفاعي مدرن را پس از توليد  در اختيار نيروهاي مسلح قرار مي‌دهد‌، گفت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي با  تحريم‌هاي ظالمانه و محدوديت‌هاي شديدي كه دشمنان و استكبار جهاني براي كشورمان به وجود آورده‌ا‌ند، با تلاش و پشتكار متخصصان كشورمان امروز بحمد‌الله تمام تجهيزات دفاعي مدرن، پيشرفته و كاملا بومي توسط جوانان برومند و فرهیخته ایران اسلامی ساخته شده و در اختيار نيروهاي مسلح قرار مي‌گيرد.

وی خاطرنشان كرد:‌ تحويل به موقع محصول و كيفيت بالا، مهم‌ترين اصل در وزارت دفاع براي توليد تجهيزات و دستاوردهای دفاعی است.

سردار فرحی در بخش ديگري از سخنان خود با ارائه گزارشي از وضعيت سازمان‌هاي تابعه وزارت دفاع از جمله سازمان صنايع دفاع، هوافضا، صنايع الكترونيك، دريايي، جغرافيايي و صنايع هوايي افزود: امروز در بخش صنعت هوايي، اورهال تمام هواپيماها با بهترين كيفيت انجام مي‌شود و در بخش پهپادها نيز انواع پهپاد در حال حاضر توسط صنعت دفاعي در حال توليد است.

معاون آماد و امور تحقيقاتي و صنعتي دفاعي وزارت دفاع، با بيان اينكه در سازمان صنايع دريايي ساخت ناوشكن جماران و دماوند و انواع زيردريايي با بهترين كيفيت و نصب به روزترين تجهيزات در حال انجام است، خاطرنشان كرد: ناوشكن‌های جماران و دماوند، چندي پيش تحويل نيروي دريايي ارتش شد.

در ابتداي اين بازديد، حجت‌الاسلام والمسلمين عزت‌الله صفاران معاون تبليغات و روابط عمومي وزارت دفاع با معرفي مأموريت و رسالت خطير و كلان وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح‌، وظيفه پشتيباني و تامين تجهيزات مورد نياز نيروهاي مسلح را ‌برعهد دارد و به حول قوه الهي و با تلاش دانشمندان متخصص و متعهد صنعت دفاعي با بهره‌مندي از تدابير و رهنمودهاي فرماندهي معظم كل قوا  حضرت امام خامنه‌اي عزيز (‌مدظله‌) توانسته است، در اين عرصه ‌ به موفقيت هاي چشمگير  دست يابد‌ و موجبات سربلندي و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را فراهم كند تا ان‌شاالله ملت شریف ایران و جوانان برومند عزیز با دستاوردهای ارزشمند صنایع دفاع آشنا شوند.

وی افزود: مجموعه صداي رسانه ملي نقش تعيين‌كننده‌اي در انعكاس دستاوردهاي صنعت دفاعي كشور دارد، لذا اين حوزه با تبيين نقش صنعت دفاعي‌، اقدمات وزارت دفاع را با توجه به نوع مخاطب خود، به عموم جامعه اطلاع‌رساني كند. ‌

قائم مقام معاونت صدا: دستاوردهاي دفاعي جمهوري اسلامي ايران براي امت اسلامي قوت قلب است

همچنین، نورالدين جعفري قائم مقام صداي جمهوري اسلامي ايران نيز در اين بازديد با ‌تبريك روز صنعت دفاعي به همه متخصصان صنعت دفاعي وزارت دفاع گفت: دستاوردهاي دفاعي جمهوري اسلامي ايران بي‌ترديد براي امت اسلامي آرامش‌، عزت و قوت قلب محسوب مي‌شود.

وي با اشاره به تلاش متخصصان دفاعي جمهوري اسلامي ايران براي ساخت تجهيزات دفاعي جهت تامين امنيت ايران اسلامی تاكيد كرد: معاونت صداي‌ جمهوري اسلامي ايران آمادگي انعكاس تمام دستاوردهاي صنعت دفاعي را كه حاصل دسترنج متخصصين صنعت دفاعي و دانشمندان مومن و متعهد است را دارد.  

کد N908895

وبگردی