آفتاب
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

زن مسلمان ایرانی، انقلابی ریشه‌دار را رقم زده است

زن مسلمان ایرانی، انقلابی ریشه‌دار را رقم زده است

مینو اصلانی گفت: زن مسلمان ایرانی توانسته است با حضور بی‌نظیر خود، یک انقلاب ریشه‌دار را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در نشست خبری روز «قشر بسیج جامعه زنان کشور» که صبح امروز در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار داشت: بسیج جامعه زنان در جمعیت ۹ میلیون نفری یک تشکیلات بی‌نظیر است که در عرصه‌های متنوع فعالیت می‌کند و گام‌های بلندی در جهت نیازهای جامعه اسلامی برمی‌دارد.

وی ترویج گفتمان عدالت جنسیتی در جامعه را از چشم‌اندازهای این سازمان دانست و افزود: در تلاشیم عدالت جنسیتی را در جامعه تحقق بخشیم، چرا که پرداختن به این مساله، یک زیرساخت تمدنی برای آینده است.

اصلانی با اشاره به چشم‌انداز دیگر سازمان بسیج جامعه زنان، عنوان کرد: احیا و تقویت هویت زن مسلمان از جمله چشم‌اندازهای این سازمان است و تا زنان مسلمان هویت اصلی خود را احیا نکنند، نمی‌توانند با جنگ نرم دشمن مقابله کنند.

وی با اشاره به توجه سازمان بسیج جامعه زنان کشور به الگوی سوم زن مسلمان، ادامه داد: زن در الگوی غربی به دلیل منفعل و ابزاری بودن و همچنین زن شرقی به دلیل بی‌تاثیر بودن در تاریخ، الگوی مناسبی نیست.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: زن مسلمان ایرانی توانسته است با حضور بی‌نظیر خود، یک انقلاب ریشه‌دار را رقم بزند.

اصلانی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما با بحران زیست‌محیطی روبرو است و با توجه به اهمیت زمین، باید این منابع را ذخیره کنیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش «بانوی آب»، اظهار داشت: این همایش یکی از حرکات بزرگ این سازمان است و بنا داریم با جمعیت میلیونی بانوان بسیجی، در این موضوع ورود کنیم.

کد N908796

وبگردی