آفتاب

درخشش دانشجویان فرش دانشگاه کاشان در سومین مسابقه سراسری طرح و نقشه

درخشش دانشجویان فرش دانشگاه کاشان در سومین مسابقه سراسری طرح و نقشه

مدیر گروه فرش دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان از درخشش چهار نفر از دانشجویان رشته فرش این دانشگاه در سومین مسابقه ملی طرح و نقشه فرش دستباف ایران خبر داد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، فتحعلی قشقایی فر با اشاره به اینکه در این مسابقه تعداد 309 اثر از یازده منطقه کشور از آثار طراحی و نقاشی در دو بخش حرفه‌ای و دانشجویی به بخش ملی راه یافتند، اظهار کرد: در این مسابقه پرویز داوودیان پور در رشته طراحی دانشجویی نفر دوم، فایزه تیکدری نژاد نفر اول رشته رنگ و نقطه شکسته دانشجویی و نفر سوم در رشته رنگ و نقطه کامپیوتری، زهرا مهدوی در رشته طراحی شکسته دانشجویی نفر اول و مریم سادات یاسینی به عنوان نفر دوم در رشته طراحی شکسته دانشجویی معرفی شدند.

وی افزود: این دوره از مسابقه مرداد ماه امسال به همت مرکز ملی فرش ایران و اجرای انجمن علمی فرش ایران و با همکاری انجمن‌های طراحان و نقاشان و ادارات فرش استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، گلستان، همدان، لرستان، کرمان، فارس، خراسان رضوی و قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، کتاب آثار منتخب جشنواره دوم و سوم طرح و نقشه فرش شهریور ماه امسال همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف ایران رونمایی می‌شود.

انتهای پیام

کد N907720

وبگردی