آفتاب

اذعان رئیس رژیم صهیونیستی به سهل‌انگاری در برخورد با یهودیان تندرو

اذعان رئیس رژیم صهیونیستی به سهل‌انگاری در برخورد با یهودیان تندرو

در پی محکومیت جهانی اقدام تندروهای صهیونیست در سوزاندن یک طفل شیرخوار فلسطینی در روستایی در نابلس، رئیس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که نهادهای حاکم در اسرائیل در برخورد با جنایت‌های تروریست‌های یهودی علیه فلسطینی‌ها سهل‌انگاری به خرج می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت روزنامه عربی 21، روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مقابل تظاهرات اسرائیلی‌ها در قدس در اعتراض به سوزاندن کودک شیرخوار فلسطینی به دست شهرک‌نشینان تندرو گفت: «ما باید اعتراف کنیم که در برخورد با تروریست‌های یهودی سهل‌انگاری به خرج داده می‌شود و این خطر بزرگی برای دولت و جامعه است.»

تظاهرکنندگان اسرائیلی نیز اعلام کردند بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عمداً به دستگاه اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم (شاباک) دستور نمی‌دهد که با اقدامات تروریستی یهودی‌ها به مقابله بپردازد چراکه از خشم حامیانش می‌ترسد.

اسحاق هرتزوگ، رئیس "حزب کار" اسرائیل نیز در این تظاهرات گفت: عاقلانه نیست که نخست‌وزیر دستور اتخاذ تمامی اقدامات برای توقف اقدامات تروریستی یهودیان علیه فلسطینی‌ها را نمی‌دهد.

وی هشدار داد که در صورت عدم موفقیت در خشکاندن منابع تروریسم یهودی، اسرائیل بهای سنگینی را می‌پردازد.

رئیس جنبش "مرتز" نیز گفت: «نتانیاهو با «داعش یهودی» مواجه است؛ چراکه تروریست‌های یهودی اقدامات داعش را انجام می‌دهند.»

همچنین تزیپی لیونی، وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو رژیم صهیونیستی گفت: «کسانی که تروریست‌های یهودی را یک گروه کوچک می‌دانند خود و مردم را گول می‌زنند اینجا ما با یک گروه بزرگ مواجه هستیم.»

وی افزود: «تروریسم یهودی از فضای مناسبی در اسرائیل برخوردار است. گروه‌های متعصبی هستند که می‌خواهند به دولت سلطه داشته باشند و یهودیت جدیدی را ایجاد کنند که بشریت را به آتش بکشد.»

یوآو لیمور، تحلیلگر نظامی اسرائیلی در این باره می‌گوید: «تروریسم یهودی از کنترل خارج شده است. هیچ‌کس در اسرائیل با شهرک‌نشینان مقابله نمی‌کند و هیچ دستوری به شاباک برای برخورد با تروریسم یهودی داده نمی‌شود در نتیجه ممکن است یک روز بیدار شویم و ببینیم که رسوایی‌هایی غیرقابل تصور به بار آمده است.»

انتهای پیام

کد N907686

وبگردی