آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خنثی‌سازی فتنه‌ها نقش مؤثری دارد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خنثی‌سازی فتنه‌ها نقش مؤثری دارد

تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: این شورا در خنثی سازی فتنه‌ها و حوادث پس از انقلاب و دفاع از ارزش ها نقش مؤثری داشته است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را باید یکی از رویش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: این نهاد به فرمان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد و طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در بزنگاه ها و برهه های حساس تاریخی به وظیفه و رسالت خود عمل کرده است.

وی ادامه داد: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار داشته و سخنان و بیانات ایشان طی سال های اخیر درباره عملکرد این نهاد نشان دهنده درستی حرکت شورای هماهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران با توجه به ویژگی های منطقه شکل گرفت

محمودی به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خنثی سازی فتنه ها و حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: اوج عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در فتنه سال ۸۸ مشاهده کردیم که با بسیج امکانات و فراخوان مردم، حماسه عظیم نه دی را با بصیرت و هوشیاری مردم رقم زد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به تشکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران اشاره کرد و گفت: طی سال های اخیر با توجه به ویژگی های جغرافیایی، جمعیتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان های استان تهران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران تشکیل شد.

در برخی مناطق استان تهران دارای رابط هستیم

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که آیا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در همه مناطق دفتر دارد، عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان هایی نظیر شهریار، پاکدشت، اسلامشهر، رباط کریم، ورامین، دماوند و ... دفتر دارد و در مناطقی که دفتر وجود ندارد، رابطی میان آن منطقه و شورای هماهنگی تعیین و فعالیت ها در حال انجام است.

محمودی گفت: امروز دشمن از عملکرد شورای هماهنگی در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن ناراحت و عصبانی است و تلاش دارد به وسیله ابزارهای مختلف به این نهاد ضربه بزند اما هیچگاه شورای هماهنگی از رسالت خود دست نخواهد کشید.

مناسبت های ملی و انقلابی با محوریت شورای هماهنگی برگزار می شود

وی اضافه کرد: مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی ظرفیت و توان خود برای بسیج امکانات و به صحنه آوردن مردم در مناسبت های ملی و انقلابی استفاده می کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که این نهاد متولی چه مناسبت هایی است اظهار داشت: برنامه های گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۷ تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادارش، هشتم شهریور سالروزو شهادت شهیدان رجایی و باهنر، ۹ دی، ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس و روز زن از جمله مناسبت هایی است که برنامه های آن با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

کد N907388

وبگردی