آفتاب
رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان:

جهاد دانشگاهی به رسالت خود مبنی بر کارآفرینی جامه عمل پوشاند

جهاد دانشگاهی به رسالت خود مبنی بر کارآفرینی جامه عمل پوشاند

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: هدف اصلی جهاد دانشگاهی گسترش تحقیق و پژوهش است.

دکتر سعید محمدزاده در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی افزود: هدف اصلی تاسیس این نهاد انقلابی گسترش تحقیقات و شکوفایی روحیه‎های نوآوری برای خودکفایی و توسعه کشور در حوزه‎های مختلف فرهنگی و علمی است.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی در اصل پل ارتباطی بین دانشگاه‎ها و بخش صنعتی و خدمات محسوب می‎شود و از این طریق به پیشبرد علم و دانش کمک می‎کند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان ادامه داد: رسالت جهاد دانشگاهی ارائه خدمات پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و کارآفرینی به جامعه دانشگاهیان است.

محمدزاده با اشاره اقدامات علمی و فرهنگی برگزار شده توسط جهاد دانشگاهی اظهار کرد: این نهاد با ایجاد مراکز رشد، انجام پروژه‎های تحقیقاتی، برگزاری همایش‎ها، نمایشگاه‎ها، نشست‎ها و مسابقات فرهنگی و علمی در راستای توسعه ملی نقش‎آفرینی می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‎ترین شاخصه جهاد دانشگاهی انقلابی بودن آن و ارائه خدمات آموزشی و تحقیقات برای رفع مشکلات جامعه و توسعه کشور است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان خاطرنشان کرد: همچنین جهاد دانشگاهی دوره‎های علمی کاربردی را با کیفیت بالا برگزار کرده و به رسالت خود که همان اشتغال و کارآفرینی است، جامه عمل پوشانده است.

انتهای پیام

کد N907185

وبگردی