آفتاب
اتحادیه عرب:

عاملان جنایت علیه خانوده فلسطینی باید مجازات شوند

عاملان جنایت علیه خانوده فلسطینی باید مجازات شوند

اتحادیه عرب با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت شهرک نشینان صهیونیست در کشتن کودک شیرخواره فلسطینی، خواستار مجازات عاملان و اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار این جنایات شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های غربی، اتحادیه عرب با صدور بیانیه ای بر ضرورت مشخص کردن مسئولان این حادثه و ارائه گزارش به دبیرکل و شورای امنیت سازمان ملل به منظور اقدامات بازدارنده و تضمین حمایت از ملت فلسطین و محاکمه عاملان جنایت تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: این اولین باری نیست که گروه های تروریستی اسرائیلی مرتکب جنایت کشتار، سوزاندن، تخریب و شعار نویسی علیه فلسطینیان می شوند، چرا که پیش از این نیز محمد ابو خضیر نوجوان فلسطینی به صورت زنده سوزانده شد و تعدادی از کلیساها، منازل و اماکن عبادی مسیحی و اسلامی و کتاب های دینی به آتش کشیده شد.

اتحادیه عرب تاکید کرد گروه های افراطی که مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته اند شعارهایی را نوشته و به این اقدامات تروریستی خود افتخار می کنند. بر این اساس هدف از این اقدامات ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و تخریب اموال آنها به منظور آواره کردنشان است.

اتحادیه عرب همچنین به اهمیت توقف شهرک سازی و اجرای قوانین بین المللی به منظور پایان دادن به شهرک سازی و تلاش برای تشکیل کشور مستقل فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی تاکید کرد.

گفتنی است در پی وقوع این جنایت در روز گذشته، مقامات نهادها و کشورهای مختلف از جمله سازمان ملل، روسیه، اتحادیه اروپا، آمریکا و اردن قتل کودک شیرخواره فلسطینی به دست شهرک نشینان صهیونیست را محکوم کردند.

کد N907065

وبگردی