آفتاب

کشف ۱۵۰ کیلو هروئین در افسریه تهران

کشف ۱۵۰ کیلو هروئین در افسریه تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر در محدوده افسریه، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از 150 کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ محمد بخشنده، گفت: با تحقيقات ماموران عملياتي اين يگان مشخص شد که فردي به نام "ر" اقدام به حمل و جابجايي گسترده مواد مخدر در محورهاي شرقي تهران مي نمايد.

وي افزود: بر اين اساس، شناسايي و دستگيري متهم در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات کنترلي و انتظامي، مشخص شد که وي قرار است مقادير متنابهي مواد مخدر "هروئين" را با يک دستگاه خودروي سواري از جنوب کشور به تهران انتقال دهد.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضائي قرار گرفت که طي آن دستور بازداشت متهم و يا متهمان و همچنين بازرسي از خودروي آنها صادر شد و تيم هاي عملياتي اين يگان براي دستگيري متهم و همدستانش وارد عمل شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پس از چندين ساعت گشتزني هدفمند در محورهاي مواصلاتي، سوژه مورد نظر در "افسريه" مشاهده و در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه به همراه سه همدست ديگرش دستگير شدند.

اين مقام انتظامي بيان کرد: در بازرسي از داخل خودروي آنها نيز 150 کيلو و 500 گرم هروئين كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف شد.

سرهنگ بخشنده در پايان گفت:هر چهار متهم در بازجويي هاي انجام شده به جرايم خود مبني بر حمل و قاچاق مواد مخدر اعتراف کرده و پس از تکميل پرونده راهي دادسرا شدند.

۴۷۴۷

کد N907056

وبگردی