آفتاب
پیمان اکبری:

مقابل قزاقستان خوب سرویس نزدیم/ باید سرعت تایپه را مهار کنیم

مقابل قزاقستان خوب سرویس نزدیم/ باید سرعت تایپه را مهار کنیم

سرمربی تیم والیبال ب ایران با بیان اینکه قزاقستان برابر تیم کشورمان به آب و آتش زد، گفت: ما در این بازی سرویس‌های خوبی را نزدیم و تنها در ست دوم برتر ظاهر شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان اکبری در نشست خبری پس از بازی برابر قزاقستان در جمع خبرنگاران گفت: قزاقستان در این بازی به آب و آتش زد چونکه می‌دانست در صورت شکست حذف می‌شود. در این بازی ست دوم با برتری ایران همراه شد ولی در دو ست دیگر دو تیم بازی نزدیکی را ارایه کردند.

وی ادامه داد: از قبل می‌دانستیم که حریف در دفاع روی تور قدرتمند است و تلاش کردیم در حمله کم اشتباه باشیم که خوشبختانه بازیکنان ما خوب کار کردند تا آنها را از کار بیاندازیم. در سرویس به نظرم هر دو تیم ضعیف ظاهر شدند و اشتباهات زیادی را شاهد بودیم.

پیمان اکبری با اشاره به عملکرد تیم قزاقستان بیان کرد: بازیکنان قزاقستان بر خلاف ست دوم در ست سوم بسیار خوب کار کردند. متاسفانه این موضوع همیشه در والیبال ایران وجود دارد که وقتی تیمی دو ست نخست را با پیروزی پشت سر می‌گذارد در ست سوم جدیت لازم را ندارد اما بازیکنان باید بدانند کار سخت‌تر است چونکه حریف دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد.

سرمربی تیم والیبال ب ایران در خصوص بازی مقابل چین تایپه گفت: چین تایپه جزو تیم‌های قدرتمند شرق آسیا است که در کار سرعتی تخصص دارد. حتی بازیکنان قدرتی این تیم هم سرعت خوبی دارند. ما باید در سرویس خوب کار کنیم تا سرعت این تیم را مهار کنیم.

کد N907046

وبگردی