آفتاب

تاکید فرماندار فریدونکنار بر ضرورت نصب علائم هشداردهنده در کنارگذر ساحلی

تاکید فرماندار فریدونکنار بر ضرورت نصب علائم هشداردهنده در کنارگذر ساحلی

فرماندار فریدونکنار بر ضرورت نصب علائم هشداردهنده در کنارگذر ساحلی فریدونکنار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، مهرداد ابراهیمی شامگاه جمعه در جلسه شورای ترافیک فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار کرد: تابلوهای راهنما به‌سمت شهرستان‌های مجاور و ورودی شهر در تقاطع میدان خیابان ولیعصر باید نصب شود.

وی افزود: مسافران در این تقاطع دچار سردرگمی می‎شوند که لازم است اداره راه و شهرسازی نسبت به نصب تابلوهای بزرگ راهنمای ادامه مسیر در همین راستا تسهیل کند.

فرماندار فریدونکنار درباره ورودی و خروجی شهرک دریاسر، بیان کرد: رمپ ورودی و خروجی این شهرک باید با شیب ملایم ایجاد شود.

وی ادامه داد: با همکاری اداره راه و شهرسازی، سازمان مالکان شهرک دریاسر و مجتمع‌های فروشگاهی باید این رمپ ایجاد شود.

ابراهیمی خواستار جدیت بیشتر در پیگیری مصوبات شورای ترافیک شهرستان شد و تصریح کرد: بازدیدهای میدانی از معابر و محورهای شهری و بین‌شهری مورد بحث در جلسه شورای ترافیک انجام می‌شود.

وی خواستار ایجاد علائم هشداردهنده در کنارگذر ساحلی فریدونکنار شد و افزود: علائم هشداردهنده مختلفی با نورپردازی مناسب در نقاط مورد تاکید شورا باید ایجاد شود.

فرماندار فریدونکنار از اتخاذ تدابیر لازم برای تقاطع‌های کمربندی فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: تقاطع‌های این کمربندی با کار کارشناسی اصلاح می‌شود.

ابراهیمی با تشکر از آسفالت کامل خیابان مسافرخیز 24 متری ساحلی توسط شهرداری فریدونکنار، خواستار ایجاد خط‌کشی و تقویت روشنایی این معبر پیش از احداث جداکننده و بولوار شد.

انتهای پیام

کد N906270

وبگردی