آفتاب

خالد مشعل: مقاومت باید انتقام خون نوزاد شهید فلسطینی را بگیرد

خالد مشعل: مقاومت باید انتقام خون نوزاد شهید فلسطینی را بگیرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که جنایت هولناک شهرک‌نشینان صهیونیست و سوزاندن نوزاد شیرخوار فلسطینی جنایتی علیه ملت فلسطین و کل بشریت است که مسئولیت تمامی پیامدهای آن متوجه دشمن صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین از دوحه، خالد مشعل در اظهاراتی تصریح کرد که جنایت شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست بار دیگر ثابت کرد که اساس و جوهر نزاع ما با دشمن صهیونیستی اشغالگری و شهرک‌سازی است.

مشعل تاکید کرد که آتشی که شهرک‌نشینان صهیونیست با سوزاندن علی سعد دوابشه برافروختند و قبلا نیز در اقدامی مشابه محمد حسین ابو خضیر، نوجوان فلسطینی ساکن قدس را به شهادت رسانده بودند، تنها با پایان اشغالگری و شهرک‌سازی این رژیم در سرزمین مقدس فلسطین خاموش خواهد شد.

وی خواستار گرفتن انتقام خون این کودک شهید فلسطینی و تجاوزات مکرر شهرک‌نشینان صهیونیست به قدس و مسجدالاقصی از طریق تشدید عملیات‌های مقاومت علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری شد و تاکید کرد که این بهترین پاسخ به جنایت‌های صهیونیست‌ها است.

خالد مشعل همچنین خواستار خیزش سراسری ملت فلسطین در سراسر اراضی اشغالی علیه دشمن صهیونیستی شد و تاکید کرد که عموم فلسطینیان به ویژه گروه‌های مقاومت و جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین باید تلاش بیشتری را برای دفاع از مسجدالاقصی و وفاداری به خون شهدا مبذول دارند.

انتهای پیام

کد N906053

وبگردی