آفتاب
یدیعوت آحارونوت اذعان کرد:

آمادگی بالای رزمندگان مقاومت لبنان علیه رژیم اسرائیل

آمادگی بالای رزمندگان مقاومت لبنان علیه رژیم اسرائیل

یک رسانه صهیونیستی با اشاره به عدم تاثیری پذیری مقاومت لبنان از جنگ در سوریه به آمادگی یگان های ویژه جنگ علیه این رژیم اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی درباره توان حزب الله نوشت: کسانی که تصور می کنند مشغول شدن دبیر کل حزب الله به درگیری های سوریه مانع از واکنش علیه اسرائیل می شود، در توهم به سر می برند و باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند.

این رسانه تاکید کرد: به موازات افزایش حمایت حزب الله از نظام بشار اسد که با حدود هفت هزار نفر صورت می گیرد و بر تجارب جنگی حزب الله در سوریه افزوده می شود و دستاوردهای گسترده ای در هفته های اخیر به دست آورده اند، اما یگان های ویژه جنگ با اسرائیل بر مواضع خود مستقر هستند و نیروهای موشکی در اماکن خود به سر می برند.

این رسانه صهیونیستی بیان کرد: کسانی که واکنش حزب الله را محدود می دانند باید واکنش قبلی آن در ژانویه گذشته را به خاطر آورند که در واکنش به حمله قنیطره صورت گرفت.زیرا اگر طرفی بخواهد واکنش محدود انجام دهد هفت موشک کورنت به کاروان نظامیان اسرائیلی در واکنش به ترور جهاد مغنیه شلیک نمی کند.

آحارونوت می نویسد: خوشبختانه دو نظامی کشته شدند اما اگر به کشته شدن 10 نظام منجر می شد اوضاع کاملا فرق می کرد.

این رسانه درباره یورش اخیر هوایی این رژیم به منطهق حضر در حومه قنیطره نوشت: بر خلاف آنچه در رسانه ها مطرح شده است، سمیرالقنطار و دیگر اعضای حزب الله در خودرو مورد هدف نبوده اند.

درباره استراتژی این رژیم در قبال سوریه نیز این رسانه صهیونیست تاکید کرد: اسرائیل به دنبال ایجاد کمربندی امنیتی شبیه به کمربند امنیتی در جنوب لبنان در دهه نود است.

کد N905479

وبگردی