آفتاب

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش سراسری «کارآفرینی زنان در حوزه محیط زیست»

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش سراسری «کارآفرینی زنان در حوزه محیط زیست»

آخرین مهلت ارسال آثار به دوازدهمین همایش سراسری «کسب و کار و کارآفرینی زنان در حوزه محیط زیست» اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، شیرین پارسی، دبیر علمی دوازدهمین همایش سراسری «کسب و کار و کارآفرینی زنان در حوزه محیط زیست» از فراخوان طراحی پوستر ویژه این همایش خبر داد و اظهار کرد: از تمام هنرمندان، دانشجویان و طراحان گرافیک استان گیلان دعوت می‌شود تا با مشارکت خود در مسابقه تهیه پوستر، ما را در طراحی بهترین پوستر یاری کنند.

وی درخصوص محورهای طراحی پوستر همایش سراسری «کسب و کار و کارآفرینی زنان در حوزه محیط زیست»، افزود: موضوعات طراحی شامل کارآفرینی، محیط زیست، زنان، نهادهای مدنی است و مهلت ارسال آثار نیز تا 30 مرداد ماه است.

دبیر علمی همایش با بیان این که مشخصات طرح‌های ارسالی با ابعاد 50 در 70 سانتی‌متر با فرمت TIF/EPS/JPEG/pdf 50HFUHN و استاندارد رنگ 300Dpi وCMYK و ارسال فایل در قالب CD در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به همراه رزومه از طریق پست الکترونیکی [email protected] و یا [email protected] به صورت فایل با کیفیت و یا از طریق پست به دبیرخانه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی آثار توسط هیأت داوران، به طراحان سه پوستر برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا شده و همچنین به 10 طرح برگزیده تقدیرنامه اهدا خواهد شد و همه طرح‌ها در نمایشگاه همایش ارائه می‌شوند.

پارسی تصریح کرد: نشانی دبیرخانه همایش در تهران خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیده به بهشتی، کوچه دهم، پلاک 24 طبقه سوم واحد 13 با شماره تلفن 02188514520 و فکس 02188503795 است؛ همچنین آدرس دبیرخانه همایش در گیلان، رشت، خیابان سعدی، جنب کلینیک پاستور، ساختمان جهانگرد، طبقه اول؛ جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست، با تلفکس: 01333126559 است؛ متقاضیان از سراسر کشور می‌توانند تا 30 مردادماه از طریق راه‌های ارتباطی مذکور اقدام به ارسال آثار خود کنند.

انتهای پیام

کد N905345

وبگردی