آفتاب

کمانداران ایران از بخش انفرادی مسابقات دانمارک حذف شدند

کمانداران ایران از بخش انفرادی مسابقات دانمارک حذف شدند

در ادامه رقابت‌های جهانی تیر و کمان که در کپنهاک دانمارک در حال برگزاری است، تیم ملی ریکرو و کامپوند زنان و مردان در مرحله حذفی انفرادی، از رقابت‌های جهانی دانمارک حذف شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مسابقات جهانی دانمارک که به منظور کسب سهمیه المپیک برگزار شد، کمانداران ایران در مرحله حذفی انفرادی و در دور یک شانزدهم از این رقابت‌ها حذف شدند و از دستیابی به کسب سهمیه المپیک بازماندند.

در این رقابت‌ها در مرحله یک شانزدهم، در بخش زنان سکینه قاسم‌پور که با حریفی از کلمبیا رقابت داشت با نتیجه 141 بر 138 رقابت را واگذار کرد و از دور رقابت‌های حذفی انفرادی تیر و کمان حذف شد.

همچنین در بخش کامپوند، انفرادی مردان، امیر کاظم‌پور در دور یک شانزدهم توانست حریفی از دانمارک را با نتیجه 147 بر 144 شکست دهد و در دور یک هشتم در برابر حریفی از کلمبیا با نتیجه 146 بر 146 به تساوی رسید اما در تیر طلایی و با نتیجه 10 بر 9 در برابر حریف کلمبیا با شکست مواجه شد و از دور رقابت‌های انفرادی حذف شد.

همچنین در بخش ریکرو مردان، صادق اشرفی در مرحله حذفی انفرادی و در یک شانزدهم با نتیجه 6 بر 3 دیدار را به کماندار آمریکا باخت. بدین ترتیب سه نماینده ایران از راهیابی به مرحله فینال رقابت‌های انفرادی بازماندند و از دور رقابت‌های جهانی دانمارک حذف شدند.

روز شنبه تیم ملی کامپوند مردان دیدار پایانی و فینال خود را در بخش تیمی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N904991

وبگردی