آفتاب
استاندار چهارمحال و بختیاری:

برنامه‌ریزی صحیح لازمه پیروزی در برابر تهاجم فرهنگی است

برنامه‌ریزی صحیح لازمه پیروزی در برابر تهاجم فرهنگی است

استاندار چهارمحال و بختیاری یکی از راه‌های مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن را برگزاری مسابقاتی همچون وبلاگ‌نویسی نماز دانست و افزود: می‌توان با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن پیروز شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه چهارمحال و بختیاری،قاسم سلیمانی دشتکی در آیین ختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی «قرار دیدار» با موضوع نماز که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در تالار غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، همدلی و همراهی بین مسئولان استان به منظور برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، دینی و اجتماعی را گسترده و قوی خواند و گفت: خوشبختانه بین ائمه‌جمعه، مسئولان، احزاب و فعالان سیاسی استان یک همدلی خوبی برقرار است.

وی برگزاری بسیار مطلوب همایش مجمع فعالان موثر استان، سفر پی در پی مسئولان ارشد استان به مناطق محروم برای حل مشکلات، تلاش برای ساخت زائرسرا در مشهد مقدس، برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی و مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز را نمونه‌های بارز از همدلی و هم‌زبانی در استان عنوان کرد.

سلیمانی یکی از راه‌های مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن را برگزاری مسابقاتی همچون وبلاگ‌نویسی نماز دانست و افزود: می‌توان با همدلی و هم‌زبانی و مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن پیروز شد.

وی با یادآوری اینکه فعالیت‌های فرهنگی استان در کشور نمونه و الگو هستند افزود: چهارمحال و بختیاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در کشور پیشگام است.

استاندار چهارمحال و بختیاری شرکت بیش از چهار هزار وبلاگ در مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز و تجلیل از 110 برگزیده را نیز یادآور شد.

وی در ادامه شناسایی یاوران نماز در فضای مجازی را یک اقدام ارزشمند علمی و کارشناسی برای مقابله با تهاجم دشمن بیان کرد و گفت: این اقدام ارزشمند نه تنها انتقال مفاهیم دینی و ارزشی همچون نماز را در میان عموم جامعه آسان ساخته بلکه توانسته نماز را در موتورهای جستجوگر اینترنتی جزو اولین‌ها قرار دهد.

انتهای پیام

کد N904865

وبگردی